Uit deze conversatie blijkt dat meerdere mensen last hebben van een bug op de NS website. Deze bug bestaat al zeker twee jaar. Het lijkt mij toch wel oplosbaar. Misschien kan hier iemand naar kijken?
Hallo MishaV en welkom op de NS Community.
Wat een vervelend probleem, zeg. Het is bij mijn weten geen vaak gemelde bug, maar dat betekent natuurlijk niet dat er misschien meer mensen zijn die hier last van hebben. Ik zal een melding doorzetten naar de ontwikkelaars van de site.
Je andere topic heb ik gesloten. Dat ging over hetzelfde onderwerp. In antwoord op wat je daar nog vroeg: onze klantenservice is bereikbaar per telefoon, chat en social media. Alle contactmogelijkheden vind je hier. Onze chatfunctie heeft weliswaar een chatbot, maar als je vraagt om een medewerker helpt één van mijn collega's je verder.
Ik kan dit reproduceren in Firefox:
- Ga naar ns.nl.
- Klik in het vak "van” of "naar”.
Website-bugs zijn ook te melden via een blauw "Uw mening" tabje op de website zelf.
Zit er bij jullie ook een bug bij de app als tijd aanklik als je wilt kijken zondag ochten om 1 u in nacht dat de tijd niet mee springt als je bevestigd?
Bedoel je bij een reis? Welke reis probeer je dan te plannen, Marc?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.