Skip to main content
Antwoord

De online Reisplanner geeft andere trein ritten aan de de Reisplanner op mijn telefoon welke moet ik nu geloven?

  • February 19, 2022
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Als ik op de Online Reisplanner kijk (website) staat er dat ik van Tilburg om 16:35 de trein kan pakken om naar Apeldoorn te gaan maar als ik op mijn Telefoon kijk en daar de Reisplanner gebruik dan kan ik deze Rit niet vinden.

Beste antwoord door Tamzin

U kunt noch op de één noch op de ander vertrouwen. Dat er ritten vermeld staan voor 16.35 uur zegt niets behalve dan dat die nog niet definitief geschrapt zijn.

Alle particuliere vervoerders rijden weer vrijwel normaal, NS rijdt helemaal niet, ook niet op dat trajecten waar dat wel kan. Hoe lang NS het vervoer stil blijft leggen is onduidelijk.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 19, 2022

Beiden NS planners? Misschien even allebei refreshen.


  • Koploper****
  • Antwoord
  • February 19, 2022

U kunt noch op de één noch op de ander vertrouwen. Dat er ritten vermeld staan voor 16.35 uur zegt niets behalve dan dat die nog niet definitief geschrapt zijn.

Alle particuliere vervoerders rijden weer vrijwel normaal, NS rijdt helemaal niet, ook niet op dat trajecten waar dat wel kan. Hoe lang NS het vervoer stil blijft leggen is onduidelijk.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 19, 2022

Beiden NS planners? Misschien even allebei refreshen.

Heb allebij meerdere keren gerefreshed een ook de locaties zijn precies hetzelfde