De overstaptijd is 4 minuten. Als je nou sprint van spoor 14 naar 4, dan ben je al in 2 minuten op spoor 4 en waarschijnlijk is de Noordertunnel ook te gebruiken. Ik vind het apart dat je 34 minuten overstaptijd gerekend krijgt, als je een route op deze wijze plant. Dit klopt niet. De minimale overstaptijd op Utrecht Centraal is 4 minuten en geen vijf. Misschien een foutje van NS, want dit is heel overdreven gerekend.
De reisplanner plant de rit van Veenendaal-West naar Harderwijk onjuist. merken jullie dit ook?
Beste antwoord door Robert B
De minimale overstaptijd op Utrecht Centraal is 4 minuten en geen vijf. Misschien een foutje van NS, want dit is heel overdreven gerekend.

Vanaf spoor 8-9-11-12 en hoger zou het misschien wel 6 minuten kunnen zijn, dus logisch dat die adviezen niet in de planner komen te staan, toch?
Positieve noot, een (totaal onmogelijke) overstap van 5/7 naar 18/19 (ri. Arnhem) vaak met gemak gehaald.
En voor naar Woerden naar 11 rennen voor de IC naar Leiden (die ook in Woerden stopt, al is dat helemaal geen intercity station), en anders een paar minuten later de sprinter van spoor 20/21.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.