Ik kan voorheen geboekte of recent geboekte reisassistentie boekingen niet meer vinden in de (Android) app via "meer". Daar stond volgens mij voorheen "reisasistentieboekingen” op de derde of vierde plek van boven.
Waarom is dit verwijderd of misschienergens anders ondergebreacht?
Johan
Beste antwoord door Daniël NS
Hey nahoj! Welkom bij de NS Community.
Ben je toevallig uitgelogd van je Mijn NS account in je app of heb je recentelijk aanpassingen in je gegevens gedaan en de optie om Reisassistentie in te zien in de app uit gezet? Dat zou het namelijk zo kunnen verklaren!
Toevoeging: Na wat rondvragen lijkt er ook nu een bug mee te zijn, dit is bij de developers bekend. De workaround op dit moment is om na in te loggen in Mijn NS te gaan naar http://ns.nl/reisassistentie om dit alsnog te zien.
Ben je toevallig uitgelogd van je Mijn NS account in je app of heb je recentelijk aanpassingen in je gegevens gedaan en de optie om Reisassistentie in te zien in de app uit gezet? Dat zou het namelijk zo kunnen verklaren!
Toevoeging: Na wat rondvragen lijkt er ook nu een bug mee te zijn, dit is bij de developers bekend. De workaround op dit moment is om na in te loggen in Mijn NS te gaan naar http://ns.nl/reisassistentie om dit alsnog te zien.
Toevoeging: Na wat rondvragen lijkt er ook nu een bug mee te zijn, dit is bij de developers bekend. De workaround op dit moment is om na in te loggen in Mijn NS te gaan naar http://ns.nl/reisassistentie om dit alsnog te zien.
Pff, dat is dan een ‘bug’ die al heel lang speelt (na elke update van de NS app?)… Maar goed, via https://www.ns.nl/reisassistentie/Customer kan je het (helemaal onderaan) wel aan/uit zetten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.