Skip to main content
beantwoord

Ik ontvang geen push meldingen.

  • 14 augustus 2022
  • 9 reacties
  • 352 Bekeken

Goedemorgen. Sind een paar dagen heb ik een Flex weekend voordeel abonnement. Ik ontvang echter geen meldingen. Alles wat "aan" kan staan, staat aangevinkt. Tot gister kwamen de (test) meldingen wel binnen op mijn tablet, niet op mijn mobiel. Zojuist heb ik de apps op beide apparaten verwijderd, alle cache verwijderd en de apps er opnieuw opgezet. Nu krijg ik de melding dat PushID niet herkend wordt. Wat kan ik nu nog doen? Nog een vraagje: heb gister mijn eerste reis op mijn kaart gemaakt (ook incheckmelding kwam enkel op tablet binnen) , maar de kosten van het traject zijn niet te zien in de app of in mijn account op de website. Klopt dat? Of duurt dat enige tijd?

Sorry, nog een vraag: mijn vorige topic werd duidelijk beantwoord. Kan ik dat topic ook als opgelost/afgerond markeren? Thanks voor jullie hulp alvast! 😊

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Hallootje,

Van de app en pushmeldingen weet ik niks, maar de andere vragen kan ik wel beantwoorden ðŸ™‚

Bij Flex duurt het inderdaad enige tijd voor de prijzen van de reizen te zien zijn. Bij Flex staat het abonnement niet meer op de kaart zelf en wordt alles dus ‘berekend’ in de backoffice. Daar kan zomaar enkele dagen overheen gaan. In uitzonderlijke gevallen zelfs langer.

Je vorige topic is inmiddels (waarschijnlijk door een moderator) al als beantwoord gemarkeerd. Je kunt in een eigen topic een antwoord als ‘beste antwoord’ selecteren, daarmee is het topic beantwoord. Als dit niet binnen enkele dagen gebeurt, doet een moderator het meestal.

 

Bekijk origineel

9 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7332 reacties
  • Antwoord
  • 14 augustus 2022

Hoi Hallootje,

Van de app en pushmeldingen weet ik niks, maar de andere vragen kan ik wel beantwoorden ðŸ™‚

Bij Flex duurt het inderdaad enige tijd voor de prijzen van de reizen te zien zijn. Bij Flex staat het abonnement niet meer op de kaart zelf en wordt alles dus ‘berekend’ in de backoffice. Daar kan zomaar enkele dagen overheen gaan. In uitzonderlijke gevallen zelfs langer.

Je vorige topic is inmiddels (waarschijnlijk door een moderator) al als beantwoord gemarkeerd. Je kunt in een eigen topic een antwoord als ‘beste antwoord’ selecteren, daarmee is het topic beantwoord. Als dit niet binnen enkele dagen gebeurt, doet een moderator het meestal.

 


Tomas NS
  • Oud Moderator
  • 639 reacties
  • 14 augustus 2022

Hoi Hallootje en welkom bij onze Community.

 

Dit klinkt inderdaad als een fout en ik wil je daarom ook uitnodigen om deze te melden bij het team achter de app. Dit kun je doen door in het menu te kiezen voor ‘App support’.

Ik kan deze melding ook naar hen doorzetten, maar het voordeel van dit zelf doen is dat zij gelijk bij jou persoonlijk terug kunnen komen als zij meer informatie nodig hebben. Zelf ben ik helaas niet zo technisch aangelegd dat ik kan herkennen waar dit vandaan komt.


  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 15 augustus 2022

@mrfreeze, oké ik wacht het nog even af. @Tomas NS, ik heb NS support een bericht gestuurd. 

Mochten andere lezers van dit topic nog een tip hebben voor de meldingen, dan hoor ik dat graag :-) 


  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 24 augustus 2022

@Tomas NS , hoe lang duurt het voor NS support ongeveer antwoord geeft? Tis nu 9 dagen geleden, maar geen enkele reactie. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30112 reacties
  • 24 augustus 2022
Hallootje schreef:

@Tomas NS , hoe lang duurt het voor NS support ongeveer antwoord geeft? Tis nu 9 dagen geleden, maar geen enkele reactie. 

Bij de enkele keren dat ik ze een bericht gestuurd heb duurde het nog geen (werk)dag.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3106 reacties
  • 24 augustus 2022

Normaliter duurt dat inderdaad niet lang en is het bijna een live feed, maar het kan zijn dat er iets mis is gegaan, of ze zijn toevallig met zijn allen op vakantie deze periode (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt). Ik adviseer je toch de feedback nogmaals in te dienen bij app support.


  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 9 december 2022

Hier hetzelfde probleem.

Is er al een oplossing?


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30112 reacties
  • 31 maart 2025

Liep hier zojuist ook tegenaan, met nieuwe (Android) telefoon en alle apps overgezet via USB en uit een Google backup.

De (test) pushmeldigen kwamen binnen op de oude telefoon, dus heel de NS app maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en toen bovenstande melding.

Je moet blijkbaar eerst ingelogd zijn, want dan werkt het weer (bij mij althans).


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9247 reacties
  • 31 maart 2025

Bedankt voor je ondervindingen, Robert!


Reageer