Skip to main content
beantwoord

Meldingen NS app

  • 15 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1243 Bekeken

AvE
  • Intercity
  • 5 reacties
Ik wil graag notificaties ontvangen bij vertraging en werkzaamheden en heb dat dus ook ingesteld (ook bij instellingen op mijn telefoon). Toch krijg ik steeds geen meldingen en sta dus vol verbazing op station met werkzaamheden en bijna verdubbelde reistijd! Hoe kan dit?

Beste antwoord door Emma NS

Het lijkt me best wel vervelend dat de app nog steeds niet naar behoren werkt op jouw telefoon. Wat je momenteel kunt proberen is de cachegeheugen van de NS-app even verwijderen. Mogelijk werkt deze functie dan wel! :)

Mocht het dan nog steeds niet werken, dan zul je even moeten wachten tot de nieuwe update voor je klaarstaat. De app werkt momenteel namelijk niet helemaal naar behoren.
Bekijk origineel

3 reacties

Emma NS
  • Oud moderator
  • 912 reacties
  • Antwoord
  • 15 augustus 2019
Het lijkt me best wel vervelend dat de app nog steeds niet naar behoren werkt op jouw telefoon. Wat je momenteel kunt proberen is de cachegeheugen van de NS-app even verwijderen. Mogelijk werkt deze functie dan wel! :)

Mocht het dan nog steeds niet werken, dan zul je even moeten wachten tot de nieuwe update voor je klaarstaat. De app werkt momenteel namelijk niet helemaal naar behoren.

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 21 november 2021

Er staat een kapotte OV fiets no 63923 op de hoek Marnixstraat - Marnixplein op de fietsparkeerplaats naar het Marnixbad in Amsterdam


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 1668 reacties
  • 22 november 2021

Goedemorgen Angnies. Welkom bij de NS Community.

Bedankt voor de melding! Ik heb een zwerffietsmelding doorgezet.


Reageer