beantwoord

Meldingen NS app

  • 15 August 2019
  • 3 reacties
  • 1216 Bekeken

  • Intercity
  • 5 reacties
Ik wil graag notificaties ontvangen bij vertraging en werkzaamheden en heb dat dus ook ingesteld (ook bij instellingen op mijn telefoon). Toch krijg ik steeds geen meldingen en sta dus vol verbazing op station met werkzaamheden en bijna verdubbelde reistijd! Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Emma NS 15 August 2019, 10:43

Bekijk origineel

3 reacties

Het lijkt me best wel vervelend dat de app nog steeds niet naar behoren werkt op jouw telefoon. Wat je momenteel kunt proberen is de cachegeheugen van de NS-app even verwijderen. Mogelijk werkt deze functie dan wel! :)

Mocht het dan nog steeds niet werken, dan zul je even moeten wachten tot de nieuwe update voor je klaarstaat. De app werkt momenteel namelijk niet helemaal naar behoren.

Er staat een kapotte OV fiets no 63923 op de hoek Marnixstraat - Marnixplein op de fietsparkeerplaats naar het Marnixbad in Amsterdam

Goedemorgen Angnies. Welkom bij de NS Community.

Bedankt voor de melding! Ik heb een zwerffietsmelding doorgezet.

Reageer