MS app geeft storing niet aan | NS Community
beantwoord

MS app geeft storing niet aan

  • 2 October 2022
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reis vandaag van Amsterdam Amstel naar

Eindhoven. Reisplanner in de app geeft helemaal niet aan dat er een storing is, geeft ook geen alternatieve route.  Sta nu te wachten op de bus op Bijlmer Arena maar zie dat ik veel beter naar Amsterdam CS had kunnen gaan. Iets wat ik had kunnen weten als de reisplanner het zou doen! Ga nu nog veel meer vertraging oplopen.  Bedankt,  NS

icon

Beste antwoord door Daniël NS 2 October 2022, 12:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hey Jeroen612. Welkom bij de NS Community.

Als ik dit nu in onze planner zet dan zie ik wel dat er werkzaamheden aangegeven staan met ook alternatief vervoer. Raar genoeg zie ik geen ritten staan na 08:34 en dit ga ik dan ook nog even aankaarten, maar het is wel te zien in de planner.

Reputatie 7
Badge +1

Hey Jeroen612. Welkom bij de NS Community.

Als ik dit nu in onze planner zet dan zie ik wel dat er werkzaamheden aangegeven staan met ook alternatief vervoer. Raar genoeg zie ik geen ritten staan na 08:34 en dit ga ik dan ook nog even aankaarten, maar het is wel te zien in de planner.

Ik heb hier ook net naar gekeken en ik zag dus ook geen trein reizen na 08:34 uur. Ik vind het dan weer een vreemde conclusie dat het wel staat aangegeven, want je kan dus helemaal geen reizen plannen tussen Bijlmer en Eindhoven. 

Reageer