beantwoord

Niet aangemeld bij Mijn NS? Echt wel

  • 18 June 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik ben ingelogd in Mijn NS en wil een kaartje kopen dus klik ik onderaan in het scherm op Reisplanner, ik word doorgesluisd naar de Reisplanner, ,kies een traject, tijd en klik op Aanmelden. Krijg dan een vervolgscherm waarop staat dat ik niet ben ingelogd in Mijn NS en dus geen emailbericht krijg…
Hoe dan?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 19 June 2022, 12:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hey peerke57. Welkom bij de NS Community. 

De “Treinreis aanmelden” knop staat nog in de planner, maar de knop is niet volledig functioneel meer. We zijn hier van op de hoogte en gaan dit nog aanpassen. Je kunt alsnog een kaartje kopen door op de knop “Koop Kaartje” te drukken in de planner.

Reageer