Skip to main content
Antwoord

Nieuwste versie App start niet op.

  • November 10, 2018
  • 12 reacties
  • 2802 Bekeken

Ik heb de app verwijderd, mijn mobiel (LG Q7) android 8.1 opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat.

Beste antwoord door Iris NS

Hoi SanFrancisco en Jans1963,

Wat vervelend dat het ook bij jullie niet goed gaat met de update. Zouden jullie dit via de Play Store bij de NS reisplanner app als feedback kunnen geven?

12 reacties

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • November 10, 2018
Goedemiddag Jans1963. Dat is vervelend om te lezen! Als ik het goed begrijp wil de NS Reisplanner Xtra App dus geheel niet meer opstarten sinds de laatste update? Krijg je iets van een foutmelding of crasht de app simpelweg? Ik maak zelf ook gebruik van Android 8.1 (andere telefoon weliswaar) maar ik heb geen enkele problemen, dus ik vind het een apart probleem.

  • Op het juiste spoor
  • November 10, 2018
Ik heb hetzelfde probleem op mijn Samsung S9. Hij crasht zonder foutmelding bij het opstarten. App opnieuw geïnstalleerd heeft niet geholpen.

Android 8.0 overigens.

  • November 10, 2018
Als je de reviews van de app leest hebben heel veel mensen hier last van. Maar blijkbaar gaat het op de telefoon van Stijn wel goed, dus is het een apart probleem....

  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • November 11, 2018
De app crasht inderdaad gelijk dus geen foutmelding. Ik hoop dat de foutrapporten meer duidelijkheid geeft. Waar het mis gaat.

Iris NS
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2018
Hoi SanFrancisco en Jans1963,

Wat vervelend dat het ook bij jullie niet goed gaat met de update. Zouden jullie dit via de Play Store bij de NS reisplanner app als feedback kunnen geven?

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • November 11, 2018
Ja, is bij veel mensen en de reviews liegen er niet om. Ze hebben blijkbaar ook iets veraderd in de beeldschermverhoudingen, waardoor sommige knoppen buiten het scherm vallen, wellicht is dat gerelateerd?

  • Intercity
  • August 14, 2019
Ik heb hetzelfde probleem, wat is de oplossing?

Emma NS
  • Oud moderator
  • August 14, 2019
We zijn ermee bezig. Wat precies de oplossing is, weet ik nog niet.

  • August 14, 2019
Probleem zou opgelost zijn, zie ook:

https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/ns-app-werkt-niet-56717#post404674

Emma NS
  • Oud moderator
  • August 14, 2019
Top! Had mijn pagina nog niet vernieuwd, thank you @Jeroen!

Lief van jou. 🙂

  • Intercity
  • August 14, 2019
Probleem opgelost! Met die oplossing gaan wel alle bewaarde gegevens in de applicatie NS verloren.

De oplossing is: ga naar Instellingen -> Apps en meldingen -> NS -> Opslag -> Gegevens wissen.

Nu kan de applicatie NS gewoon openen 🙂

TheoSu
  • Reisleider*
  • August 14, 2019
Probleem opgelost! Met die oplossing gaan wel alle bewaarde gegevens in de applicatie NS verloren.

De oplossing is: ga naar Instellingen -> Apps en meldingen -> NS -> Opslag -> Gegevens wissen.

Nu kan de applicatie NS gewoon openen :-)

Hi,

Deze workaround is valide maar zoals @Arno. het aangaf alle gegevens worden verwijderd zoals je ongeslagen reizen, tickets, favorieten etc.

Er komt een update aan, het is nu nog wachten op Google. Zij moeten onze update nog goedkeuren. Houd je Playstore in de gaten.

gr,

Theo