beantwoord

NS app

  • 24 September 2023
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Als ik in de NS app zoek met Fiets als natransport krijg ik altijd suggesties om met de bus of lopend te gaan. Maar nooit de gevraagde Fiets informatie. Alleen als ik zoek met de OV fiets als natransport krijg ik wat ik wil. Waarom is dit?

icon

Beste antwoord door Tochjo 24 September 2023, 11:22

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Dit lijkt een fout in de app. Het is in ieder geval een bekend probleem, zie bijvoorbeeld dit topic. Een alternatief is de reis te plannen in de reisplanner op de website, daar zou de optie wel goed moeten werken.

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste het huren van een fiets zien als een extra service. Het is ook niet een aan te geven of te plannen deel van uw reis. Daarnaast zou een vermelding zoals u wilt bij sommigen kunnen suggereren dat u er recht op heeft, en dat is niet zo, sterker nog het aantal fietsen is beperkt, dus die garantie kan niet worden gegeven.

Lopen is een andere zaak en wel degelijk relevant. U heeft dan een indicatie hoe lang dat met een gemiddeld tempo duurt. Op basis daarvan kunt u wel plannen.

Beste Thom het is u waarschijnlijk ontgaan maar er zijn twee opties voor de fiets als natransport. De keuze OV-fiets of Fiets. Ik heb het over de laatste. Ik neem vaak mijn vouwfiets mee.

Reageer