Skip to main content
Antwoord

NS app bevat een BUG?

  • August 12, 2022
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Sinds 06-08-2022 heb ik storing met de NS app. Iedere keer als ik een reis invoer geeft ie hetzelfde.

Niet de reis die ik ingevoerd heb, maar totaal iets anders en alleen een mogelijkheid voor een vertrek vanaf 23:15. Hierop heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar nu krijg ik de app niet meer geopend. Krijg een pop-up dat er een bug in zit. 

Kan hier wat aan gedaan worden? 

Beste antwoord door Aar

Welk platform?

Heb je e.v.t een screenshot? Ik denk dat de ontwikkelaars daar wel baat bij hebben.

2 reacties

Aar
Forum|alt.badge.img
  • Super user
  • Antwoord
  • August 12, 2022

Welk platform?

Heb je e.v.t een screenshot? Ik denk dat de ontwikkelaars daar wel baat bij hebben.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • August 12, 2022

Ik krijg de app niet meer open nadat ik deze opnieuwe geinstalleerd heb. Dus een screenshot lukt helaas niet

Melding over die BUG is een pop up die na 2 seconden verdwijnt