beantwoord

NS app foutmelding: "NS is gestopt"

  • 8 April 2023
  • 9 reacties
  • 164 Bekeken

NS app foutmelding

Als ik een reisadvies van de NS app ga opslaan, dan verschijnt een foutmelding, zie de bovenstaande foto. Ik heb de onderstaande oplossingen geprobeerd zonder succes.

  1. Op ‘Feedback sturen’ in de bovenstaande foto geklikt en de feedback is op 2 april 2023 met succesvol verzonden. Tot nu toe nog geen hulp gekregen.
  2. Gemaild naar support@nsmlab.zendesk.com op 2 april 2023. Geen reactie gekregen.
  3. Cache van de NS app gewist.
  4. Opslag van de NS app gewist.
  5. NS app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
  6. Smartphone opnieuw gestart. 

Mijn smartphone heeft Android versie 11.

Hoe kan dit probleem opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Sander-VH 10 April 2023, 15:12

Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Arno!

Dat klinkt inderdaad als een bug en je hebt zo te lezen eigenlijk alles al gedaan wat wij je kunnen adviseren. Echter heb ik zelf onvoldoende technische kennis om hier verder nog wat mee te kunnen, hoe graag ik dat ook zou willen. Ik wil je daarom adviseren om het antwoord van de collega's van de app toch even af te wachten. Zij zijn de experts en kunnen de nodige informatie uitvragen om het probleem te kunnen reproduceren en oplossen.

Reputatie 6
NS app foutmelding

Als ik een reisadvies van de NS app ga opslaan, dan verschijnt een foutmelding, zie de bovenstaande foto. Ik heb de onderstaande oplossingen geprobeerd zonder succes.

  1. Op ‘Feedback sturen’ in de bovenstaande foto geklikt en de feedback is op 2 april 2023 met succesvol verzonden. Tot nu toe nog geen hulp gekregen.
  2. Gemaild naar support@nsmlab.zendesk.com op 2 april 2023. Geen reactie gekregen.
  3. Cache van de NS app gewist.
  4. Opslag van de NS app gewist.
  5. NS app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
  6. Smartphone opnieuw gestart. 

Mijn smartphone heeft Android versie 11.

Hoe kan dit probleem opgelost worden?

Even een vraag ter aanvulling: Welke versie van de App heb je? Misschien dat ik even kan kijken of ik iets kan vinden met mijn kleine beetje technische kennis ;)

@Sander-VH , de NS app versie is 7.10.1 - 12180p

Reputatie 6

@Sander-VH , de NS app versie is 7.10.1 - 12180p

Bedankt voor de reactie! Ik heb met dezelfde app versie even op mijn eigen telefoon getest en daar werkt het goed. Misschien een bijzondere vraag, maar weet je welke Android versie je hebt? Dan kan ik een zogeheten simulator starten op mijn pc om te kijken. 

 

De Android versie kan je vinden in instellingen. Bij Samsung telefoons staat die onder info telefoon en dan softwaregegevens. 

@Sander-VH Mijn smartphone heeft Android versie 11. Dat staat ook in mijn eerste bericht op deze webpagina.

Reputatie 6

@Sander-VH Mijn smartphone heeft Android versie 11. Dat staat ook in mijn eerste bericht op deze webpagina.

Oh sorry dat heb ik even gemist. Ik ga later vandaag eens kijken of ik iets kan vinden. Ik laat het je weten!

Reputatie 6

hoi @Arno.

Ik heb even nagekeken of ik iets kon vinden. Ik heb een foutmelding gekregen bij het zogeheten debuggen op android versie 10 en 11. Deze foutmelding is niet iets waar jij wat aan kan doen. Ik heb via de interne weg een mail gestuurd naar het development team met de foutmeldingen erbij. Voor nu kan ik je niets anders meegeven dan even af te wachten. Ik heb het in ieder geval voor je een keer extra onder de aandacht gebracht

@Sander-VH , hartelijk bedankt.

Badge +3

Top, heb Android 10 en kan het niet reproduceren.

Zie op Twitter wel wat andere (Android) meldingen:

@NS_online Waarom krijg ik in de app als ik bij plannen een rit aanklik de melding: kan reisadvies niet verversen?

Reageer