Skip to main content

Hallo allemaal, ik heb sindskort de A54 van Samsung, en ongeveer 2 weken heeft de koppeling tussen de NSapp en NS Lab gewerkt, maar sindskort kan ik mijn reis niet meer delen met de NS Lab app. Ben ik de enige met dit probleem, ligt dit aan mijn telefoon of hebben meer mensen dit?

Hey tieske05. Ik wil je vragen om dit via de app als feedback door te zetten!  Dit kan onder “Meer”, “Hulp” en dan “NS-App”, daar kan je feedback doorgeven en kan dit direct opgepakt worden door de app developers. Ik moet zeggen dat ik hier nog niet iets eerder over gehoord heb, maar hopelijk is dit zo op te lossen! 


Hey tieske05. Ik wil je vragen om dit via de app als feedback door te zetten!  Dit kan onder “Meer”, “Hulp” en dan “NS-App”, daar kan je feedback doorgeven en kan dit direct opgepakt worden door de app developers. Ik moet zeggen dat ik hier nog niet iets eerder over gehoord heb, maar hopelijk is dit zo op te lossen! 

Ik heb ze gemaild, nu wachten... 


Reageer