Skip to main content
Antwoord

NS reisplanner niet correct

  • February 19, 2022
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Ik had 5 minuten voor ik de trein moest hebben in de planner gekeken of hij nog zou rijden ivm de storm. Hier stond dat deze gewoon zou rijden. Dus ik heb een e-ticket gekocht en ben naar het station gelopen, waar ik er achter kwam dat alle treinen gecanceld waren. Kan ik nu mijn geld terugkrijgen?

Beste antwoord door JurgenH

Normaal gesproken is geldt voor e-tickets dat deze niet vergoed worden als de reis door omstandigheden niet door kan gaan. Maar wellicht dat hier nu wat coulanter mee om wordt gegaan. Zeker als het niet mogelijk is geweest om een reis te maken door uitval van treinen.

Neem even contact op met de klantenservice van NS, dan kunnen die meekijken naar een eventuele oplossing.

2 reacties

  • February 19, 2022

Even contact opnemen met de klantenservice via telefoon, twitter of facebook.

 


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • February 19, 2022

Normaal gesproken is geldt voor e-tickets dat deze niet vergoed worden als de reis door omstandigheden niet door kan gaan. Maar wellicht dat hier nu wat coulanter mee om wordt gegaan. Zeker als het niet mogelijk is geweest om een reis te maken door uitval van treinen.

Neem even contact op met de klantenservice van NS, dan kunnen die meekijken naar een eventuele oplossing.