Onduidelijke storingsmeldingen

  • 15 September 2022
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 2
  • Intercity
  • 17 reacties

Sinds enige tijd zijn de meldingen m.b.t. verstoringen middels app/website er niet altijd duidelijker op geworden. Regelmatig wordt er bijvoorbeeld vandaag of morgen in de tekst gezet i.p.v. datum. Voor iets wat nu speelt en over 2 uur is opgelost kan ik daar nog in meegaan. Maar in bijvoorbeeld onderstaande melding m.b.t. Lelystad/Dronten wordt het best verwarrend (zeker als je eens een dag de browser niet ververst of zo). Zou toch liever gewoon overal een datum zien staan, kan het nooit verwarrend zijn.

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bij dit soort meldingen bij langdurige storingen een datum erbij vermelden is op zich wel handig, maar het sowieso altijd aan te raden je browser te verversen en ook via de reisplanner een “vers” advies op te vragen omdat de situatie altijd kan veranderen, ook gedurende de dag. 

Zo keek ik nav dit topic eerder vandaag in de reisplanner naar een reis Lelystad - Dronten morgen vrijdag 16 september en daar werden geen NS stopbussen aangegeven, die stonden allemaal als Reis niet mogelijk en in de plaats ervan werden adviezen met streekbussen gegeven. Nu geeft het reisadvies wel de NS stopbussen aan en zijn die streekbussen weer verdwenen. Geen idee of die NS bussen morgen gaan rijden, gezien de storingsmelding dat er morgen vrijwel geen bussen beschikbaar zijn. En qua streekbussen morgen is het ook maar de vraag wat er rijdt, want morgen landelijke staking in het streekvervoer. 

Reputatie 6

Ik vind het van de zotte dat er op dit traject ‘beperkt’ bussen rijden. Het is al erg genoeg dat het nog tot december duurt en NS kan alle schade op de veroorzaker verhalen. Zorg dan toch dat er bussen rijden, al is het maar 1 x per uur. En een streekbus? Die moet je dan ook extra zelf betalen, wat als je met een NS abbo reist dan? 

Reputatie 6

Vandaag staan er wel stopbussen in-land maar voor zaterdag niet….komen die niet? Dan weet ik dus 24 uur vantevoren niet of ik een geplande reis kan maken? 

Reputatie 7
Badge +1

Zoals je vast wel weet is om een bus te KUNnen laten rijden een mens genaamd SJOFeur nodig-en daar is flink gebrek aan. Als jij er een paar dozijn kan ritselen en uithuren aan de touringcars die voor NS rijden is je reis verzekerd, maar waar niks is verliest zelfs de keizer sim zijn recht. Als je nou eens gewoon het nieuws volgt. Sinds de spoorlijn is geopend is er uiteraard geen direkte bus meer L-D-dat gaat via Swifterbant met overstap.

Het was nog heel veel zieliger voor die arme schooljeugd die voor de vakantie daarom zelfs het ergste van alle hollandse gebruiken-dat Schoolreisje per bus- zag afgeblazen, zelfde reden. Dat zal pas tot echte trauma´s leiden…………

Elke groep werknemers die in deze situatie zit gaat uiteraard staken-maar dan onder andere vlag, want zielig zijn is veel meer symphatie trekkend als ´we willen meer want we zijn met te weinig´

Reageer