Skip to main content
beantwoord

reisadvies

ladyX

waarom geeft mijn telefoon een ander reisadvies dan mijn p.c. of tablet?

Beste antwoord door Henkpeetersen

Ik zie voor Hoorn-Maastricht onderstaande in de reisplanner. Ik ben even uitgegaan van een reis in de daluren. Indien u vroeg wilt vertrekken kan dat natuurlijk ook, zie het 2e reisadvies. Er zijn werkzaamheden bij Amsterdam Centraal, de normale route gaat via Amsterdam Centraal maar dan moet u een stuk met de metro. Ik wil u dan ook adviseren om via Schiphol te reizen.

vertrek vroeg voor 06.30 uur

Bekijk origineel

5 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13145 reacties
  • 29 maart 2025

Het kan zijn dat u op beide apparaten verschillende opties hebt ingesteld, bijvoorbeeld op het ene apparaat wel extra overstaptijd en op het andere niet.

Voor een beter antwoord hebben we meer informatie nodig: om welke reis gaat het en waarin zit het verschil?

ladyX
  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025

Beide hebben dezelfde instellingen

Het gaat om a.s. maandag van Hoorn naar Maastricht en mijn telefoon geeft maar één mogelijkheid en mijn tablet 2

Het zal wel gaan lukken om in Maastricht te komen maar in de trein heb ik alleen mijn telefoon en daar ik 3 keer moet overstappen vanwege werkzaamheden hoop ik dat die het juiste aangeeft

Ik print het advies van de tablet wel uit want die optie is voor mij beter, die is via Schiphol en via de telefoon moet ik in Amsterdam een stuk met de metro

iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12643 reacties
  • 29 maart 2025

Op mijn telefoon en via de website krijg ik exact dezelfde reisadviezen.

Je kunt op 31 maart iedere 30 minuten vanuit Hoorn vertrekken en dan met overstappen in Schiphol en Utrecht Centraal naar Maastricht reizen. Vertrek -.28 en -.58 uit Hoorn.

Je kunt ook om -.10 en -.40 uit Hoorn vertrekken. Dan reis je via Amsterdam Sloterdijk naar Amsterdam Centraal. Daar overstappen op de metro naar Amsterdam Amstel en daar overstappen naar Sittard. En dan vanuit Sittard door naar Maastricht. 

Ik zou via Schiphol en Utrecht reizen. Minder overstappen en 5 minuten sneller.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3758 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2025

Ik zie voor Hoorn-Maastricht onderstaande in de reisplanner. Ik ben even uitgegaan van een reis in de daluren. Indien u vroeg wilt vertrekken kan dat natuurlijk ook, zie het 2e reisadvies. Er zijn werkzaamheden bij Amsterdam Centraal, de normale route gaat via Amsterdam Centraal maar dan moet u een stuk met de metro. Ik wil u dan ook adviseren om via Schiphol te reizen.

vertrek vroeg voor 06.30 uur

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30111 reacties
  • 29 maart 2025

Gebeurt wel vaker dat de Reisplanner op een telefoon/tablet (dus de NS app) andere adviezen geeft dan de website.

Ik zou de planner van https://www.rijdendetreinen.nl/reisplanner gebruiken (of hun app https://www.rijdendetreinen.nl/app)

Reageer