beantwoord

Reisplanner gaf werkzaamheden niet aan

  • 15 April 2022
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Reputatie 2

Afgelopen maandag een afspraak gemaakt voor 1e paasdag, dit na eerst de NS reisplanner te hebben geraadpleegd. Deze gaf geen werkzaamheden aan.

En nu, 2 dagen voor vertrek, zijn er opeens wel werkzaamheden en moet ik per bus reizen. Ik reis 1e klas en dat is niet voor niks, ik wil de kans op het oplopen van virussen zoveel als mogelijk beperken, en dan ga ik natuurlijk niet een volle NS-bus zitten.

Waarom stonden afgelopen maandag de werkzaamheden op de Zaanlijn niet in de reisplanner? Verleden week was het ook al zo een ramp om van Alkmaar naar Wormerveer te komen en de week ervoor was er helemaal geen treinverkeer op zondag. Ik word er een beetje moedeloos van.

 

icon

Beste antwoord door Robert B 15 April 2022, 19:18

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Het ligt er volgens mij aan voor hoe laat je plant, want tot een uur of 20.30 kan je tussen Alkmaar en Amsterdam Centraal omreizen via Hoorn en krijg je geen melding over werkzaamheden.

De werkzaamheden zijn tussen Alkmaar en Wormerveer, maar op zondag is het traject verlengd tot aan Zaandam. Dat had inderdaad gewoon in de planner moeten staan.

Het omreiden via Hoorn laat trouwens ook te wensen over, want de sprinters naar Alkmaar rijden na 20.00 maar eens per uur.

Reageer