beantwoord

sprinters niet zichtbaar in app

  • 9 November 2023
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Sinds kort staan niet alle sprinters meer in het trein overzicht in de app. ik denk dat het komt omdat sommige sprinters op dezelfde tijd vertrekken ( heel jammer dat dit veranderd is).

Omdat het met de sprinter maar een paar minuten langer is dan de intercity is de sprinter wel gewoon een goede optie.

daarnaast heeft de intercity vaak vertraging en de sprinter niet. Dan wil ik ze kunnen vergelijken. 

 

in de app heb je wel de optie ‘toon alleen sprinters’ maar waarom niet ‘toon alle treinen’ dan weet je tenminste wat je opties zijn. 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 9 November 2023, 11:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi WendyHS,

Dat heeft niet zozeer met sprinters te maken, maar met het feit dat treinen die geen voordeel hebben qua aankomsttijd en/of aantal keer overstappen, inderdaad niet getoond worden.

Voor rechtstreekse trajecten zou zo'n ‘toon alle treinen'-optie te overwegen zijn. Maar wat als je een langere reis plant met overstap? Dan wil je niet alle treinen op alle deeltrajecten zien lijkt me.

Je zou wel op een site als treinposities.nl kunnen kijken. Daar staan wel alle vertrekkende treinen vermeld.

Badge +3

Op het moment dat een intercity vertraging heeft en de sprinter die op dezelfde tijd zou vertrekken niet, waardoor u met de sprinter eerder op uw bestemming zou zijn, wordt de sprinter wel getoond in de app.

Bedankt voor jullie reacties. Tot voor kort werden de sprinters wel getoond in de app. Dat is veranderd sinds er aan het spoor gewerkt wordt en de intercity en sprinter op hetzelfde moment vertrekken.
Misschien toeval?

ik snap het principe maar zou toch liever zelf willen bepalen welke treinen ik zie: ik wil best 5 min later aankomen als dat betekent dat ik geen sardientje hoef te zijn! 
 

Badge +3

ik snap het principe maar zou toch liever zelf willen bepalen welke treinen ik zie: ik wil best 5 min later aankomen als dat betekent dat ik geen sardientje hoef te zijn! 

Met de website planner (of app) van Rijdendetreinen of anders 9292 met bus/tram/metro adviezen uitgeschakeld kom je een heel eind.

Reageer