Toevoegen "Alleen ritten zonder overstap" bij Reisplanner | NS Community

Toevoegen "Alleen ritten zonder overstap" bij Reisplanner

  • 15 July 2022
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Ik reis niet zo vaak met de NS en plan ook niet zo vaak, maar volgens mij ontbreekt er een knop bij de Reisplanner. Namelijk “Alleen ritten zonder overstap”. Wanneer je dat vinkje aanvinkt worden alleen ritten zonder overstap weergegeven. Wanneer die er niet zijn wordt er gewoon het bericht gegeven dat er geen ritten beschikbaar zijn. Dit lijkt mij een goede toevoeging voor bijvoorbeeld mensen die slecht ter been zijn of voor mensen die het lastig vinden om over te stappen. Zeker op grote treinstations kan dit complexer zijn. Hieronder een screenshot waar naar mijn mening dat vinkje hoort te komen. 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge

Dan zullen heel veel mensen de melding krijgen dat er geen ritten beschikbaar zijn. Veel reizen zijn gewoon niet te maken zonder ergens over te moeten stappen. Lijkt mij geen zinvolle toevoeging.

Reputatie 7
Badge +4

Als u normaal een reis plant, ziet u meestal een aantal alternatieven. Vanaf Gouda naar Leeuwarden bijvoorbeeld kan een keer rechtstreeks en een keer met een overstap. Dan neemt u gewoon de rechtstreekse. 

Reageer