Traject melding



Toon eerste bericht

40 reacties

Update: Ik heb inmiddels een ander contactpersoon. Hopelijk geeft dat meer resultaat.
Reputatie 5
Update: Ik heb inmiddels een ander contactpersoon. Hopelijk geeft dat meer resultaat.

Je inzet verdient in ieder geval een compliment @Miriam NS. Ik ben de laatste dagen een beetje aan het zeuren op wat ik vind dat er niet goed gaat, dus dat mag ook wel eens gezegd worden.
Bedankt Olav93. Ik wou dat ik ander nieuws kon brengen, maar helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Excuses.
Ik heb reactie ontvangen dat er naar gekeken wordt en dat ik nog een terugkoppeling ontvang. Het is onder de aandacht.
Reputatie 5
Ik heb reactie ontvangen dat er naar gekeken wordt en dat ik nog een terugkoppeling ontvang. Het is onder de aandacht.
Dan zit er in ieder geval vooruitgang in. We wachten af.
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling, maar wel een reminder verzonden.
Inmiddels loopt dit topic al een behoorlijke tijd en heb ik bericht ontvangen dat er meer tijd nodig is om dit probleem in de app op te lossen. Zodra er meer duidelijk is ontvang ik bericht van de ontwikkelaars. Ik zal dit topic niet meer wekelijks updaten, maar zodra ik meer weet jullie ook op de hoogte stellen. Excuses!
Ik heb dit probleem ook, al ruim een jaar. Meerdere malen gemeld, nooit wat mee gebeurd. Het valt me op dat er binnen de NS app en Mijn NS vaak nieuwe functies uitgerold worden, maar dat de bestaande functionaliteit erg slecht werkt of veel foutmeldingen geeft. Ik denk echt dat het beter is om ervoor te zorgen dat de bestaande functionaliteit goed werkt voordat je overgaat tot nieuwe functionaliteit toevoegen.
Vervelend dat jij hier ook hinder van hebt lphartley.
Ik heb hier helaas nog geen verder informatie over ontvangen, maar zal het jullie laten weten zodra ik meer weet.
@TheoSu Kun jij hier misschien iets meer over vertellen?
Reputatie 5
@Miriam NS is er al zicht op een oplossing? Een half jaar zou toch wel genoeg moeten zijn omeen bugje in een Android app te verhelpen, zou ik zeggen. Ik begin bijna te geloven dat deze functie stiekem nooit bestaan heeft en er alleen een scherm is om notificaties in te stellen waar vervolgens niets mee gebeurt...
Ik ben bang dat mijn collega Miriam weinig mee zal kunnen aangeven gezien ze helaas niet meer als Moderator actief is. TheoSu is werkzaam als een ontwikkelaar van de app en was ook een van de contactpersonen waar Miriam mee contact had. Vandaar dat Miriam hem ook getagged heeft. Ik heb TheoSu een berichtje gestuurd met de vraag of er al iets meer bekend is over dit probleem.
Ik heb van TheoSu begrepen dat er nog steeds gewerkt wordt aan een oplossing voor dit probleem. Zoals Miriam al eerder heeft aangegeven is het echter een vrij complex probleem waar dus ook vrij veel tijd in gaat zitten. Ik heb begrepen dat er in ieder geval nog een maand nodig is om meer informatie te kunnen geven over de voortgang. Helaas kan ik het niet mooier maken. Ik zal tegen die tijd in ieder geval een update geven.
Badge +3
Tja.. https://twitter.com/Cynthiaaahol/status/1117413054638174208

Ik merk als ik een reis opsla en van te voren een seintje wil.. Het niet krijg ..
Ik zie dit soort dingen dagelijks voorbij komen (waarom werkt het niet?) dus misschien beter stoppen met die optie totdat het wél werkt?

Net als stoppen met SMS meldingen (dat gewoon aangekondigd was). Beter dan een dooie mus en mensen blijven verwijzen naar de feedback optie in de NS app.
Op de app heb ik al langere tijd mijn traject ingegeven met meldingen op mijn reisdagen. De meldingen gelden zowel voor de heen- als terugreis. Ik heb echter nog nooit een melding mogen ontvangen.

Hebben hier meer mensen kast van.

Groet G.J.


Ik merk ook dat ik op mijn opgeslagen traject geen meldingen krijg. Net nog mijn instellingen bekeken en alle pushmeldingen toestemming staan aan. Zou het alleen kunnen als je een vaste reis opslaat? (Qua tijd en dag)

Reageer