Traject melding



Toon eerste bericht

35 reacties

Update: Ik heb inmiddels een ander contactpersoon. Hopelijk geeft dat meer resultaat.
Reputatie 4
Miriam NS schreef:

Update: Ik heb inmiddels een ander contactpersoon. Hopelijk geeft dat meer resultaat.



Je inzet verdient in ieder geval een compliment @Miriam NS. Ik ben de laatste dagen een beetje aan het zeuren op wat ik vind dat er niet goed gaat, dus dat mag ook wel eens gezegd worden.
Bedankt Olav93. Ik wou dat ik ander nieuws kon brengen, maar helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Excuses.
Ik heb reactie ontvangen dat er naar gekeken wordt en dat ik nog een terugkoppeling ontvang. Het is onder de aandacht.
Reputatie 4
Miriam NS schreef:

Ik heb reactie ontvangen dat er naar gekeken wordt en dat ik nog een terugkoppeling ontvang. Het is onder de aandacht.


Dan zit er in ieder geval vooruitgang in. We wachten af.
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling, maar wel een reminder verzonden.
Inmiddels loopt dit topic al een behoorlijke tijd en heb ik bericht ontvangen dat er meer tijd nodig is om dit probleem in de app op te lossen. Zodra er meer duidelijk is ontvang ik bericht van de ontwikkelaars. Ik zal dit topic niet meer wekelijks updaten, maar zodra ik meer weet jullie ook op de hoogte stellen. Excuses!
Ik heb dit probleem ook, al ruim een jaar. Meerdere malen gemeld, nooit wat mee gebeurd. Het valt me op dat er binnen de NS app en Mijn NS vaak nieuwe functies uitgerold worden, maar dat de bestaande functionaliteit erg slecht werkt of veel foutmeldingen geeft. Ik denk echt dat het beter is om ervoor te zorgen dat de bestaande functionaliteit goed werkt voordat je overgaat tot nieuwe functionaliteit toevoegen.
Vervelend dat jij hier ook hinder van hebt lphartley.
Ik heb hier helaas nog geen verder informatie over ontvangen, maar zal het jullie laten weten zodra ik meer weet.
@TheoSu Kun jij hier misschien iets meer over vertellen?

Reageer