Traject melding

  • 18 September 2018
  • 62 reacties
  • 4074 Bekeken


Toon eerste bericht

62 reacties

Beste allemaal,

Sinds kort reis ik ook een vast traject en heb de meldingen afgelopen week ingesteld, nadat mijn trein uitgevallen was. Heb alles correct ingesteld met de push berichten en dergelijke aan. Echter, vanochtend was het zo ver, de trein was uitgevallen door een wisselstoring. Hier kreeg ik echter geen bericht van, waar ik wel vanuit ging. Erg vervelend, ik had met deze kennis namelijk halsoverkop een eerdere trein kunnen pakken. Het werkt dus tot op de dag van vandaag niet.

Beste NS,

ik krijg ook maar geen meldingen bij vertragingen of uitval op mijn traject. Ik heb dit hele topic doorgelezen, maar is er inmiddels een oplossing voor dit probleem. Wat is de status?

Ik ben ook heel benieuwd of er al een oplossing is! Stoort me al jaren 😇

Mijn excuses voor de lange stilte. Ik heb helaas vrijwel geen verdere informatie gekregen om te vermelden tot nu toe.

Ik heb vandaag echter begrepen dat we momenteel vast zijn gelopen in de testfase. Er wordt nog steeds hard gewerkt aan de oplossing. We hopen begin december iets meer inhoudelijks te kunnen melden.

Ik heb dit probleem ook al jaren. Echt jammer dat er nog steeds geen oplossing voor is. Ik ben inmiddels gewisseld van telefoon, maar geen verandering. Ik wacht nog steeds op dé magische update!

Update: Naar ik heb begrepen is de oplossing momenteel beschikbaar voor onze testgebruikers. Er zitten nog wel wat kleine bugs in, maar het lijkt verder correct te werken. Hopelijk zal de release versie snel volgen!

Update: Helaas heb ik recent het bericht gekregen dat er in de testversie een significante bug is gevonden, waardoor de live release met een aantal maanden is uitgesteld. We blijven er uiteraard mee bezig!

Reputatie 6

@Stijn NS is hier ooit nog iets mee gebeurd?

Ik heb eind vorig jaar nog contact gehad om te vragen naar een statusupdate, maar helaas was er destijds nog niks nieuws te vermelden. Ik heb gemaild met de vraag waar het nu staat.

Helaas heeft mijn contactpersoon (TheoSu) enige tijd geleden de NS verlaten. Ik heb contact gezocht met het team waar hij een soort van woordvoerder van was en die bezig waren met de oplossing, maar in de reactie werd mij aangegeven dat het probleem zo snel niet bekend voorkwam.

In het laatste contact wat ik met TheoSu heb gehad, in december, gaf hij aan dat een oplossing onderweg was en meegenomen zou worden in een volgende release versie van de NS App. Gezien dat inmiddels een half jaar geleden is, werd mij aangegeven dat deze oplossing inmiddels ook al live zou moeten zijn. Op dit moment kan ik dan ook niks anders dan daar van uit gaan. Ervaart men nog steeds problemen?

Dag Stijn, fijn dat jij kan aannemen dat het wel opgelost zal zijn als er alleen een toezegging gedaan is dat het een keer meegenomen kan worden en het betreffende team niet eens iets kan herinneren van de melding. Ik denk dat als dit onderdeel van een release was dat het betreffende team dat wel zou weten toch? Of minstens dat er ergens een ticket gemaakt is met een status. Ik mag toch hopen dat TheoSu wel je een ticketnummer doorgegeven heeft.

 

Maar vandaag heb ik tijdens de storing nog steeds geen melding gehad van mijn traject. Ook de afgelopen maand niet.  Daarnaast staat nergens in de updates van de app dat er iets op dit onderdeel gefixt zou zijn. Dus wellicht kan je navragen in welke versie van de app het dan opgelost zou moeten zijn.

Ik zou ook graag iets anders willen aangeven, maar meer dan wat ik doorgespeeld krijg door de afdeling / personen aan wie ik het heb nagevraagd kan ik ook niet. Hoe dit destijds in behandeling is genomen via Theo weet ik niet, ik heb zelf nooit iets van een referentienummer gekregen.

Ik heb in ieder geval aangegeven dat het (blijkbaar) nog steeds niet goed werkt. Wordt vervolgd dus.

Reageer