Ik krijg melding dat mijn aangemelde treinreis van Eindhoven naar Sevenum is komen te vervallen. Maar in de NS planner is hij nog steeds zichtbaar? Hoe kan dat?
Hoi Liavorm en welkom op de Community!
Wat vreemd dat je verschillende informatie krijgt. Als de reisplanner aangeeft dat deze nog wel rijdt, kun je daar vanuit gaan. Gaat dit toevallig over de trein die om 12:49 uur vertrekt uit Eindhoven? Want dan vrees ik dat je een verkeerde melding hebt gehad en dat er alleen gemeld zou moeten worden dat er vertraging is.
Kan zijn dat de aangemelde treinreis te druk wordt en je daarom deze melding kreeg. Als hij in de reisplanner staat, kun je de reis gewoon maken, maar hou rekening met drukte.
Nu geef je helaas niet aan om welke trein het gaat maar het zou kunnen dat de trein een ander treinnummer heeft gekregen en dan staat deze wel gewoon in de reisplanner maar kan het in de app die reageert op het originele treinnummer resulteren in de melding dat uw trein niet rijdt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.