beantwoord

waarom is de app niet up-to-date

  • 12 September 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Reputatie 3
  • Intercity
  • 27 reacties

Onderweg van Apeldoorn naar Schiphol. Al meer dan een half uur weet de conducteur dat de trein niet verder rijdt dan Hilversum, maar de Alp weet nog niets (“plan je reis in dr app”). En nog erger, in Amersfoort blijft dat er niet direct door kunnen naar Hilversum, we staan al een kwartier stil. En nog steeds rijdt alles normaal volgens de App. De storing en de extra werkzaamheden staan ook niet in de App.

”plan je reis in de app”???

icon

Beste antwoord door Lorena NS 12 September 2023, 11:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey RWo

Er wordt altijd hard gewerkt om de app direct bij te werken op het moment dat er een storing gaande is. Daarbij is het wel altijd lastig om direct goed reisadvies te geven wanneer het nog niet helemaal duidelijk is wat de storing precies is. Het reizen van Hilversum naar Schiphol is nog wel mogelijk met de Sprinters of met een overstap. De app zou inmiddels ook goed reisadvies moeten geven.

Reageer