Skip to main content
Antwoord

Werking Reisplanner Desktop

  • March 25, 2022
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Heeft iemand ook de ervaring met het feit dat de Reisplanner totaal niet werkt op een desktop? En dat de Klantenservice niet weet hoe hiermee om te gaan?

Beste antwoord door Momo

Reisplanner werkt hier prima op de desktop, net als op de laptop. Heeft u ook al een andere browser geprobeerd of cookies verwijderd? 

3 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • March 25, 2022

Reisplanner werkt hier prima op de desktop, net als op de laptop. Heeft u ook al een andere browser geprobeerd of cookies verwijderd? 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • March 25, 2022

Spijtig dat je deze ervaring hebt. Is er ook iets specifieks wat niet werkt?


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • March 25, 2022

Ik gebruik al jaren tot tevredenheid de reisplanner van.ns.nl. 

Misschien kan @Bernardo vertellen wat voor computer met wel besturingssysteem en browser hij gebruikt.