beantwoord

Bevrijdingsdag 5 Mei


Reputatie 3

Op Bevrijdingsdag zullen er extra lange treinen naar Vlissingen, Haarlem en Zwolle rijden, want daar zijn de grootste festivals (Serieus? Sinds wanneer is er in Vlissingen een groot festival 😂)

Mijn vraag is, zijn er weer trajecten die hier onder zullen lijden zoals bij Koningsdag of valt dat dit keer mee.

 

Overigens zie ik niet veel terug van die 'extra lange treinen' want het ziet er eigenlijk gewoon uit als de normale dienstregeling (tenzij de planning nog niet helemaal rond is 😄)

icon

Beste antwoord door Daniël NS 2 May 2024, 21:36

Bekijk origineel

28 reacties

 

Dat het dit jaar op zondag is is in Zeeland wel een dingetje want dat betekent dat het voor refo-jongeren een no-no zal zijn 

Zucht, daar gaan we weer. Alsof heel Zeeland daar vol mee zit. Niks geleerd van de reacties van enkele weken geleden.

Het is nou eenmaal zo dat bijna de helft van alle Zeeuwen christelijke is.

Maar een beperkt deel hecht zo aan de zondagsrust. En van dat deel is voor 90% festivalbezoek sowieso onacceptabel. 

Reputatie 2

Dat het dit jaar op zondag is is in Zeeland wel een dingetje want dat betekent dat het voor refo-jongeren een no-no zal zijn 

 

Deze opmerking komt bij mij zeer ongepast over. 

@Tamzin ik zie dat je heel veel reacties schrijft. Ook jouw mening respecteer ik. Meestal zijn het prima reacties. Soms zijn ze op het randje. En af en toe erover. Dit is er zo 1. 

Reputatie 3

Dat het dit jaar op zondag is is in Zeeland wel een dingetje want dat betekent dat het voor refo-jongeren een no-no zal zijn 

 

Deze opmerking komt bij mij zeer ongepast over. 

@Tamzin ik zie dat je heel veel reacties schrijft. Ook jouw mening respecteer ik. Meestal zijn het prima reacties. Soms zijn ze op het randje. En af en toe erover. Dit is er zo 1. 

Ik snap het punt niet helemaal waarom dit ongepast zou moeten zijn, Het is nou eenmaal een feit dat vele christelijke Zeeuwen zondag als een rustdag zien, en ik weet dat zelf als Zeeuw heel goed, er is een reden waarom op veel plekken in Zeeland de winkels niet open zijn op Zondag :)

 

We zijn ook weer lekker off-topic maar goed.

Reageer