Skip to main content

Ik kan met de reisplanner maar kijken tot 4 mei .Datums erna heeft hij geen reisadvies.

Is dit een storing?

 

Hi JosjeI! Welke reis probeer je precies op te zoeken? En op welk apparaat ervaar je dit probleem?


8 mei van Rotterdam centraal naar Zuidbroek (Groningen).
Zowel op pc als op telefoon geen reisadvies


Treinen van andere vervoerders worden inderdaad niet meer getoond vanaf 5 mei. Dat is inderdaad een storing die hopelijk binnenkort opgelost is.


Overigens niet alleen in de reisplanner van NS. Ook o.a. 9292 heeft dan geen reisadviezen meer:

 


NS en 9292 gebruiken bijna dezelfde API's, dat is dus niet zo gek.


Met de NS reisplanner weet je maar nooit… 😅


Achter een API zit een (9292 of NLOV) database, en wat daarin staat en wat die uitspuugt is voor alle planners gelijk.

Als het om Arriva data gaat moet NS die wel gebruiken.


Ik dacht dat NS wel gebruik maakt van de 9292 API voor reisadviezen naar addressen? Ik weet alleen niet of dat nogsteeds zo is.

 

Dat maakt het cirkeltje half rond, want 9292 gebruikt niet de API van NS :-)


Ik hoop dat het snel opgelost is ,we wachten maar af.


Herstel: ik vind nu alleen de drielandentrein weer maar de rest nog niet. Dus toch nog afwachten.


Een menselijke fout zorgde ervoor dat alle ritten van regionale vervoerders na 5 mei, uit de planner zijn verdwenen: https://www.treinreiziger.nl/regionale-treinen-ontbreken-tijdelijk-in-reisplanners/

Inmiddels moeten alle reizen weer zichtbaar zijn.


Een menselijke fout zorgde ervoor dat alle ritten van regionale vervoerders na 5 mei, uit de planner zijn verdwenen: https://www.treinreiziger.nl/regionale-treinen-ontbreken-tijdelijk-in-reisplanners/

Inmiddels moeten alle reizen weer zichtbaar zijn.

'Treinreiziger.nl ontdekt fout'

 

Krijg daar wel de kriebels van. 😅


Reageer