zoals mening buiten de raadstad ns reizer al heeft gemerkt , verandert er NIETS beters in de dienstregeling. reizen worden alleen maar langer. een persoonlijk ervaring provicie zeeland
dat traject wordt bij ns steeds langer ?? treinen van 21 over en 54 tot roosendaal doen de zelfde stations aan maar om een of andere reden is het nu 20 over uit vlissingen naar roosedaal aankomst hetzelfde
pak je die van 20 over doe je er dus 1 uur en 3 min over en die van 54 58 min ??
verder is de overstap in roosendaal nog steeds waardeloos !!!!! vooral de "snelle”trein van 10 over sluit niet aan naar zwolle
zo ook de verbindingen in het oosten van het land ( hengelo ov) is er blijft rennen !!!
maar ja ns is voor de randstad !! en ach zo af en toe rijden we wat treinen buiten dit gebied
dus duurder . langer onderweg en comfort ( vooral de wc) dat is er al jaren niet
verder stel ik voor om buiten de randstad geen spits en dal uren te doen.
voorbeeld ik mag voor 6:30 reizen met dal , kom ik om 8:00 ergens in rotterdam aan midden in de spits om door de spits weer buiten de spits in oosten of noorden aan te komen
zou ik om normale tijd 7:30 of zo mogen reizen dan gewoon na spits in randstad en net voor spits in noorden