Skip to main content

zoals mening buiten de raadstad ns reizer al heeft gemerkt , verandert er NIETS beters in de dienstregeling. reizen worden alleen maar langer. een persoonlijk ervaring provicie zeeland

dat traject wordt bij ns steeds langer ?? treinen van 21 over en 54 tot roosendaal doen de zelfde stations aan maar om een of andere reden is het nu 20 over uit vlissingen naar roosedaal  aankomst hetzelfde

pak je die van 20 over doe je er dus 1 uur en 3 min over en die van 54 58 min ??

verder is de overstap in roosendaal nog steeds waardeloos !!!!! vooral de "snelle”trein van 10 over sluit niet aan naar zwolle

zo ook de verbindingen in het oosten van het land ( hengelo ov) is er blijft rennen !!!

maar ja ns is voor de randstad !! en ach zo af en toe rijden we wat treinen buiten dit gebied

dus duurder . langer onderweg en comfort ( vooral de wc) dat is er al jaren niet

 

verder stel ik voor om buiten de randstad geen spits en dal uren te doen.

voorbeeld ik mag voor 6:30 reizen met dal , kom ik om 8:00 ergens in rotterdam aan midden in de spits om door de spits weer buiten de spits in oosten of noorden aan te komen

zou ik om normale tijd 7:30 of zo mogen reizen dan gewoon na spits in randstad en net voor spits in noorden

Jammer dat je niet tevreden bent met de nieuwe dienstregeling. We proberen deze te laten aansluiten op de wensen van zo veel mogelijk reizigers, maar dit lukt helaas niet altijd.

 

Als je vóór de spits incheckt met je abonnement en vervolgens overstapt in de spits, blijft hetzelfde tarief gelden. Of gaat het je eerder om de reistijd?


verder is de overstap in roosendaal nog steeds waardeloos !!!!! vooral de "snelle”trein van 10 over sluit niet aan naar zwolle

zo ook de verbindingen in het oosten van het land ( hengelo ov) is er blijft rennen !!!

De snellere intercity in Zeeland is ook niet bedoeld om aansluiting te geven naar Breda en Zwolle. Daar heb je de overige (tragere) treinen voor.

In Hengelo betreft het rennen de treinen van Blauwnet, niet NS. Van de ene kant van het perron naar het andere uiteinde in 3 minuten, bij enige lichte vertraging zie je je aansluitende stoptrein voor je neus wegrijden. Veel te krap en te strak gepland natuurlijk. Maar zal ook weer met de capaciteit van perrons te maken hebben.


ja lekker toch de snellere IC in zeeland is niet bedoelt voor de overstap :(

alles voor de randstad , en waarom moet elke zeeuw al die DORPEN af met de trage IC

want zo heten de langzame treinen dus ook !!

in hengelo is het niet alleen blauwnet hoor , er gaat een bommel of te wel een ns trein van hengelo naar enschede waar ns dus wel rijdt en dan moet je rennen,

en wat dacht je van amersfoort naar amersfoort- schothorst beide NS altijd rennen. en zo zijn er honderde verbindingen waar randstad NS , een dikke vinger voor heeft. van enschede naar rotterdam ook rennen in amersfoort. breda ook zo'n station als je naar belgie wil. Rotterdam als je naar het noorden gaat enz,enz

 

NS is er voor de randstad , daarbuiten telt het toch niet !


ik weet voor spits inchecken is altijd het voordelig tarief, echter heb je dan uit zeeland of noorden of limburg dat je dan in de drukke spits zit/ sta. zou je buiten randstad niet het dure periode ook met je  dal mogen reizen dan zit je buiten de spits in de randstad.  b.v. niet 06:10 maar 8:10 buiten spits in rotterdam en daar stappen toch wat enkelingen in.

 

maar niet iedereen reis meer dan 4 uur met die gele dingen wel ?? (enkele reis he)


Reageer