Hoi!
Ik kan nergens vinden vanaf hoelaat de treinen op 1 januari weer beginnen met rijden. Ik begrijp dat er rondom de jaarswisseling niks rijdt, maar ik moet wel me weg ooit naar huis terug vinden vanuit Amsterdam Centraal naar Haarlem.
Groetjes
Hoi!
Ik kan nergens vinden vanaf hoelaat de treinen op 1 januari weer beginnen met rijden. Ik begrijp dat er rondom de jaarswisseling niks rijdt, maar ik moet wel me weg ooit naar huis terug vinden vanuit Amsterdam Centraal naar Haarlem.
Groetjes
Beste antwoord door Bemined
Dienstregelingen rondom feestdagen worden, op internationale treinen na, nooit verwerkt in het jaarplan maar in het dagplan. Vaak is dat zo'n 3 weken van te voren pas in de reisplanner terug te vinden. In de adviesaanvraag benoemt de NS echter wel al dat men voornemens is om op 1 januari later te beginnen dan op een normale zondagsdienstregeling, met uitzonderingen van het nachtnet en enkele treinen richting Schiphol die wel blijven rijden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.