Skip to main content
beantwoord

Dienstregeling Zeeland Dutch Grand Prix weekend.

  • 6 August 2024
  • 31 reacties
  • 965 Bekeken

Vorig jaar reed er slechts een keer per uur een trein vanuit Zeeland in het weekend, waar er normaal twee per uur rijden tijdens het weekend van de Dutch Grand Prix. Is dat het weekend van de Dutch Grand Prix ook het geval? (het weekend van 24 en 25 augustus)

In de dienstregeling kan ik het nog niet zien.

"We hebben daarom in het hele land de dienstregeling moeten aanpassen. Zo rijden we de meeste treinen daar waar we de meeste reizigers verwachten.”

Er staat inderdaad niet letterlijk dat er minder treinen gaan in andere delen van het land, maar wel dat er aanpassingen gedaan worden ten gunste van het verkeer rond Zandvoort. Een redelijke trigger om de reisplanner erbij te pakken?
Ik zal verzoeken of dit in de toekomst duidelijker vermeld kan worden indien van toepassing. 


Als je in het oosten van het land woont is dat voor mij geen trigger om de reisplanner er bij te pakken. En zo te zien ook niet van vele anderen. 
 

minder treinen… haal gewoon hele dag een complete lijn uit de dienstregeling…. Bedankt 

commerciële belangen l van NS gaan duidelijk weer boven die van de forens.

 

 


"We hebben daarom in het hele land de dienstregeling moeten aanpassen. Zo rijden we de meeste treinen daar waar we de meeste reizigers verwachten.”

Er staat inderdaad niet letterlijk dat er minder treinen gaan in andere delen van het land, maar wel dat er aanpassingen gedaan worden ten gunste van het verkeer rond Zandvoort. Een redelijke trigger om de reisplanner erbij te pakken?
Ik zal verzoeken of dit in de toekomst duidelijker vermeld kan worden indien van toepassing. 

Het moge duidelijk zijn dat hier niets mee is gebeurd.


"We hebben daarom in het hele land de dienstregeling moeten aanpassen. Zo rijden we de meeste treinen daar waar we de meeste reizigers verwachten.”

Er staat inderdaad niet letterlijk dat er minder treinen gaan in andere delen van het land, maar wel dat er aanpassingen gedaan worden ten gunste van het verkeer rond Zandvoort. Een redelijke trigger om de reisplanner erbij te pakken?
Ik zal verzoeken of dit in de toekomst duidelijker vermeld kan worden indien van toepassing. 

Het moge duidelijk zijn dat hier niets mee is gebeurd.

"Ik zal verzoeken of dit in de toekomst duidelijker vermeld kan worden indien van toepassing."


Ja leuk, maar dat was 16 dagen geleden en NS had er in die 16 dagen echt wel wat meer ruchtbaarheid aan kunnen geven. Bedrijf heeft hier bewust niet voor gekozen. Volgend jaar is dit topic al lang en breed vergeten.  


Vanochtend door storing in een tunnel alweer een poos geen treinen over de HSL Rotterdam - Breda.... (wanneer loopt dit traject eens structureel gesmeerd??). Momenteel in propvolle trein Roosendaal - Zwolle.  Ook erg veel F1- fans, te zien aan de shirts en caps. Die moeten omreizen over Den Bosch.

En Eurostar zie ik nu omrijden over Breda ..... Moeten we 10 min op wachten om voor te laten gaan. 


Reageer