Skip to main content
Antwoord

hoe ver van te voren moet NS de dienstregeling online hebben staan?

  • October 24, 2022
  • 3 reacties
  • 389 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Ik heb afgelopen woensdag gekeken naar de dienstregeling van vandaag, en nu zijn er ineens treinen uitgehaald. Ik neem aan dat dit woensdag al bekend is. Nu ben ik 20 minuten later dan gepland, maar dit kan ik nergens melden.

Beste antwoord door MoDe

Normaal gesproken is een reisplanner 10 dagen van te voren volledig. Maar er wordt al jaren geadviseerd om vlak voor de reis de NS-reisplanner raad te plegen.  

Op woensdag een reis te bekijken voor vandaag is vragen om problemen in deze tijd van personeelstekorten.

3 reacties

Dit doet de NS de laatste tijd steeds. Verboden zal het vast niet zijn, maar het is inderdaad vreselijk irritant. 20 minuten is net geen 30 minuten, dus geen recht op geld terug bij vertraging helaas.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • October 24, 2022

Reizen met de trein is gewoon een soort kansspel aan het worden. Je kijkt thuis in de planner, maar op het station aangekomen blijken er weer treinen uit te vallen of erger nog zoeft er een trein die had moeten stoppen het station voorbij. Als je het twitter-account bekijkt zie je dagelijks allerlei dingen voorbijkomen waar je 10 jaar geleden nog niet van gehoord had. 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • October 24, 2022

Normaal gesproken is een reisplanner 10 dagen van te voren volledig. Maar er wordt al jaren geadviseerd om vlak voor de reis de NS-reisplanner raad te plegen.  

Op woensdag een reis te bekijken voor vandaag is vragen om problemen in deze tijd van personeelstekorten.