Skip to main content

Zie net dit topic voorbijkomen op X. Ik vraag mij echt af of het gegeven antwoord hoewel inhoudelijk juist wel zo handig is in dit geval.

ICE is berucht om zijn vertragingen en het zou mij ook niet verbazen als het treinpersoneel in Utrecht instappende reizigers weert.

Trein staat gewoon in de reisplanner dus instappen zou mogelijk moeten zijn. Maar of die ook om 21.00 in Utrecht is? 

Beter rijdt de NS gewoon door op oudjaarsdag.

Ja maar dat gebeurt dus niet en persoonlijk vind ik dat ook NS personeel best wel oudjaar mag vieren. De 24 uurs economie kan best wel een beetje minder. Ook goed voor de personeelstekorten her en der.

ON Topic. Kans is heel klein dat de trein daadwerkelijk om 21.00 uur daar is en ik denk dat alleen veel jeugdigen dan de trein naar Amsterdam willen pakken en of het treinpersoneel daar op zit te wachten.,

Ik ga deze trein wel volgen via rijdendetreinen.

Gisteren kwam ik met ICE124 aan in Utrecht Centraal met ruim 50 minuten vertraging.

Ik ga deze trein wel volgen via rijdendetreinen.

Ik ga lekker oudjaar vieren, is ook best leuk 😛.

Jij wilt toch ook gewoon oudjaar kunnen vieren?

Fijne jaarswisseling 🎉🎆

Dat is niet de reden dat NS niet rijdt,

Het heeft met de (on)veiligheid te maken.

Dat is niet de reden dat NS niet rijdt,

Het heeft met de (on)veiligheid te maken.

Je hebt tegenwoordig inderdaad genoeg gekken die het leuk gaan vinden om vuurpijlen op treinen af te gaan vuren. Ik hoop dat het vanavond rustig blijft. (zou enorm helpen als het vanavond heel slecht weer wordt). De voortekenen zie ik echter niet als erg hoopgevend.  

De ICE had uiteindelijk maar 3 minuten vertraging vandaag. Dus de reizigers naar Amsterdam hadden geluk vandaag.

De ICE had uiteindelijk maar 3 minuten vertraging vandaag. Dus de reizigers naar Amsterdam hadden geluk vandaag.

Top, goed zo… en

Dat is niet de reden dat NS niet rijdt, Het heeft met de (on)veiligheid te maken.

Dat zegt ​@Tamzin en is volgens mij klinkklare onzin 😅 Happy 2025!

Dat is niet de reden dat NS niet rijdt, Het heeft met de (on)veiligheid te maken.

Dat zegt ​@Tamzin en is volgens mij klinkklare onzin 😅 Happy 2025!

Nou ja ik kan het best geloven, maar ik denk niet dat het de belangerijkste factor is. Ik mag hopen dat men slim genoeg is om geen vuurwerk naar treinen of op het spoor te gooien, want het kan enorme gevolgen hebben.

Maar als je dan ziet dat er zelfs vuurwerk gegooid wordt naar ambulancemedewerkers dan betwijfel ik die gedachte weer enorm…

Maar goed, ik denk dat het vooral te maken heeft met het personeel, die wilt ook de jaarswisseling kunnen vieren 😉.

Reageer