Hi,
In 2021 was er een intercity naar van Dordrecht naar den haag hs en dan kon je vanaf daar overstappen naar den haag centraal maar deze aansluiting is er nu niet meer. Komt deze weer terug?
Hi,
In 2021 was er een intercity naar van Dordrecht naar den haag hs en dan kon je vanaf daar overstappen naar den haag centraal maar deze aansluiting is er nu niet meer. Komt deze weer terug?
Beste antwoord door Daniël NS
Allereerst, excuses voor het extreem late antwoord. Op een of andere manier is dit topic me veel te lang ontglipt en nu ik het weer zie wil ik het niet onbeantwoord laten. De reden is vrij simpel, maar het heeft helaas geen directe oplossing. Deze aanpassing in de dienstregeling is gekomen om de rest van de dienstregeling beter te laten verlopen. Intern wordt er constant gekeken wat de beste opties zijn om alles beter te laten lopen op het spoor en helaas betekent dit soms dat enkele overstappen komen te vervallen om andere ritten mogelijk te maken. De exacte details van de impact van deze aanpassing heb ik helaas niet. Helaas is nu ook nu, maanden later, deze overstap niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.