Heb op 28 mei 2022 een klacht telefonisch doorgegeven. Maar nooit meer iets van gehoord! Gaat de NS zo met zijn klanten om??
Op 5 mei 2022 ik via Veenendaal- Utrecht centraal naar het vliegveld in Eindhoven gaan om naar Nice te vliegen. Na berichtgeving, waren et koperdieven op het spoor actief geweest. Toen waren we gestrand op Utrecht centraal. Via een medewerker van de SN kregen we te horen dat via een andere route konden gaan. Vanuit Utrecht centraal konden we via Geldermalsen, waar bussen zouden klaarstaan doorreizen naar het vliegveld Eindhoven. Maar toen wij op Geldermalsen aankwamen was er geen bus te bekennen. Er stond één taxi op dat moment. Om ons (vriendin en ik) vliegtuig te halen, moesten we helaas gebruik maken van deze taxi. Even € 120,00 moesten we dus extra betalen om ons vliegtuig te halen!!
Gelukkig ging het op de terugweg wel volgens plan, maar de heen reis was één en al stres en € 120,00 schade!