beantwoord

Na 5 maanden nog geen reactie op mijn klacht!

  • 22 October 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Heb op 28 mei 2022 een klacht telefonisch doorgegeven. Maar nooit meer iets van gehoord! Gaat de NS zo met zijn klanten om??

Op 5 mei 2022 ik via Veenendaal- Utrecht centraal naar het vliegveld in Eindhoven gaan om naar Nice te vliegen. Na berichtgeving, waren et koperdieven op het spoor actief geweest. Toen waren we gestrand op Utrecht centraal. Via een medewerker van de SN kregen we te horen dat via een andere route konden gaan. Vanuit Utrecht centraal konden we via Geldermalsen, waar bussen zouden klaarstaan doorreizen naar het vliegveld Eindhoven. Maar toen wij op Geldermalsen aankwamen was er geen bus te bekennen. Er stond één taxi op dat moment. Om ons (vriendin en ik) vliegtuig te halen, moesten we helaas gebruik maken van deze taxi. Even € 120,00 moesten we dus extra betalen om ons vliegtuig te halen!!

Gelukkig ging het op de terugweg wel volgens plan, maar de heen reis was één en al stres en € 120,00 schade!

icon

Beste antwoord door Maxime NS 22 October 2022, 17:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ja hoor, zo gaat NS al maanden met alle klanten om die aparte specifieke wensen hebben die veel geld zouden kunnen kosten. WANT-dat kan je denk ik zelf ook nog wel bedenken-daartoe bevoegd personeel is uitermate schaars and overstelpt met andere dito kwesties-zoals van de stakingen begin sept.

Zelf wacht ik ook nog steeds op een kleinere kwestie van apr-international.

Goedemiddag Carrie75, welkom op de NS Community. 

 

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is om al 5 maanden te wachten op een reactie op je klacht. De afhandeltijd van claims ligt momenteel extreem hoog. Heeft mijn collega ook aangegeven dat je een terugkoppeling zou krijgen of dat er voor je een claim werd ingediend voor de taxikosten? Want dat gaat normaal gesproken via: https://www.ns.nl/formulieren/declaratie-indienen.html als er niet door NS personeel een taxi voor je is geregeld.

Reageer