Skip to main content

Wat is er gebeurd met de sprinter richting Heerhugowaard? Hij reed aan het begin van de week nog vanaf Rotterdam Centraal en nu pas vanaf Amsterdam centraal? Bovendien lijkt hij vanaf maandag helemaal weer zijn te verdwenen terwijl hij sinds afgelopen maandag rijdt?

Was dit een tijdelijke sprinter oid? Ik baal er wel van, omdat het voor mij en veel anderen een directe verbinding was richting school en thuis :(

Als deze sprinter pas zo sinds afgelopen maandag zo rijdt dan is dat wegens werkzaamheden. En ja gevonden

Na de werkzaamheden gaat de sprinter normaliter weer als vanouds rijden. Omdat er nu tegelijkertijd sprake is van de nieuwe dienstregeling kan dat natuurlijk anders zijn. 

Wat is er gebeurd met de sprinter richting Heerhugowaard? Hij reed aan het begin van de week nog vanaf Rotterdam Centraal en nu pas vanaf Amsterdam centraal? Bovendien lijkt hij vanaf maandag helemaal weer zijn te verdwenen terwijl hij sinds afgelopen maandag rijdt?

Was dit een tijdelijke sprinter oid? Ik baal er wel van, omdat het voor mij en veel anderen een directe verbinding was richting school en thuis :(

De sprinterserie 4800 rijd normaal altijd tussen Amsterdam en Hoorn (via Beverwijk, Alkmaar, Heerhugowaard etc) en is slechts enkele dagen vervangen door de sprinterserie 4000 welke normaal in Uitgeest eindigt. Deze reed dan weer de wat directere route naar Amsterdam via Wormerveer. Zoals ​@Henkpeetersen ook zegt zijn dat vaak tijdelijke maatregelen die voortkomen uit werkzaamheden. Sprinter 4800 is dus de 'normale’ sprinter die in Heerhugowaard stopt. 

Reageer