Waarom vallen alle intercitys uit op het traject apeldoorn-enschede morgen?? Dit is het geval tot en met 12 uur s'middags... de staking was al genoeg hoor ns...
Volgens de reisplanner rijden er twee intercity per uur, ook in de latere ochtend.
Het is een staking... meestal hebben dat soort acties een nasleep.
Waarom vallen alle intercitys uit op het traject apeldoorn-enschede morgen?? Dit is het geval tot en met 12 uur s'middags... de staking was al genoeg hoor ns...
Vrijwel overal rijden er tot 9.30 uur weinig of geen treinen en ook daarna is er nog massale uitval. NS heeft kennelijk moeite de logistieke puzzel van materieel en personeel te leggen. Iets met een rondje om de kerk.
De IC's naar Enschede beginnen in Den Haag of Schiphol. De eerste IC na de staking vanaf Schiphol vertrekt volgens de reisplanner om 9:38 en is om 10:47 in Apeldoorn. Vanuit Den Haag vertrekt de eerste IC om 9:55 en is dan om 11:17 in Apeldoorn. Van wat ik zo met wat steekproeven zie is dat in diverse regio's sprinters veelal wat eerder gepland zijn, sommigen al zo tussen half 9 en 9 uur en dat de IC's later starten. Als het treinpersoneel pas om 8 uur begint na de staking dan duurt het wel even voor alles weer opgestart is.
Als het treinpersoneel pas om 8 uur begint na de staking dan duurt het wel even voor alles weer opgestart is.
Ik ben eerder bang dat NS dit de rest van de dag niet meer op orde krijgt.
Het zal een chaotisch dagje worden, en ook maar eens zien of NS wat nu in de reisplanner staat kan waarmaken.
Eerste trein Eindhoven - Maastricht om 10:27 (vanuit daar opgestart).
Naar Heerlen (en dan met Arriva verder) kon vanaf 9:08
De eerste trein Vlissingen - Roosendaal vertrok om 08:21
En de eerste trein Vlissingen - Amsterdam om 09:10
Andersom vertrok de eerste sprinter Roosendaal - Vlissingen pas om 10:08
eerste trein Roosendaal - Zwolle pas om 08:57
We kunnen wel weer lekker selectief bezig zijn, maar op veel plekken liep de opstart wel gewoon goed.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.