Skip to main content
beantwoord

vertraging due to collusion

  • 27 May 2024
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

ik heb woensdag 22 mei de trein vanaf Rotterdam Alexander naar Utrecht centraal genomen, echter bij gouda moesten we uitstappen vanwege iets op het spoor. Hierdoor moest ik of overstappen via breukelen of met de ingezette bussen. Ik heb gekozen voor de laatste optie, maar ben hierdoor wel echt dik 30-45 minuten later dan gepland aangekomen. Als ik hiervoor een verzoek tot terugbetaling indien, kan ik dit traject niet aangeven.

2 reacties

Goedemiddag maureenn, Welkom op de NS Community!

Je dient dan het begin station in te vullen en het beoogde eindstation. Je kan het verzoek het beste indienen via het Geld Terug Bij Vertraging formulier op de website zonder in te loggen op jouw Mijn NS-acount. Geld terug bij vertraging | Klantenservice | NS.

Hoi Maureen,


De beste optie is direct contact opnemen met de NS klantenservice via X/Twitter of via de live chat op de website, dan word je vanuit mijn ervaring snel geholpen door een medewerker die direct inzicht krijgt in je gegevens en het probleem kan achterhalen en mogelijk zelfs direct kan oplossen.

Dit is namelijk een reiziger helpt reiziger forum dus wij kunnen hier niet veel voor je doen helaas.


Ik hoop dat de klantenservice je compensatie kan regelen!

Reageer