ik heb woensdag 22 mei de trein vanaf Rotterdam Alexander naar Utrecht centraal genomen, echter bij gouda moesten we uitstappen vanwege iets op het spoor. Hierdoor moest ik of overstappen via breukelen of met de ingezette bussen. Ik heb gekozen voor de laatste optie, maar ben hierdoor wel echt dik 30-45 minuten later dan gepland aangekomen. Als ik hiervoor een verzoek tot terugbetaling indien, kan ik dit traject niet aangeven.
Antwoord
vertraging due to collusion
Beste antwoord door Melissa NS
Goedemiddag maureenn, Welkom op de NS Community!
Je dient dan het begin station in te vullen en het beoogde eindstation. Je kan het verzoek het beste indienen via het Geld Terug Bij Vertraging formulier op de website zonder in te loggen op jouw Mijn NS-acount. Geld terug bij vertraging | Klantenservice | NS.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.