Skip to main content
beantwoord

vervangend busvervoer tussen apeldoorn en amersfoort

  • 27 May 2024
  • 12 reacties
  • 353 Bekeken

Dag, 
Zet de NS vandaag bussen in tussen Apeldoorn en Amersfoort?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik lees dit op de storingen pagina. Ziet er dus niet goed uit voor vandaag.

 

 

Er rijden maximaal 13 bussen (vanaf 10 uur) op deze route, er zijn helaas niet met bussen/chauffeurs beschikbaar bij de busvervoerders

Er rijden maximaal 13 bussen (vanaf 10 uur) op deze route, er zijn helaas niet met bussen/chauffeurs beschikbaar bij de busvervoerders

Dan kun je ongeveer om de 20 minuten een bus laten rijden.

Wat is het toch handig dat dat perron in Stroe is afgebroken zodat treinen daar niet meer kunnen beginnen en eindigen. Heb je bij een stremming dubbel zoveel bussen nodig (die er dus niet zijn).

....Wat is het toch handig dat dat perron in Stroe is afgebroken zodat treinen daar niet meer kunnen beginnen en eindigen......

Ware het niet dat juist ook bij Stroe de bovenleiding spanningsloos is en er dus niet gereden kan worden.....

....Wat is het toch handig dat dat perron in Stroe is afgebroken zodat treinen daar niet meer kunnen beginnen en eindigen......

Ware het niet dat juist ook bij Stroe de bovenleiding spanningsloos is en er dus niet gereden kan worden.....

Ik mag toch hopen dat je die met secties kunt uitschakelen en dat dat niet met stukken van 100 km georganiseerd is. Of is ProRail nog dommer dan ik al dacht?

Of is ProRail nog dommer dan ik al dacht?

Altijd maar weer die eeuwige kritiek op personen, personeel en organisaties. Verdiep je in de materie en kom met inhoudelijke berichten. Weet je het niet, stel het als vraag !

Of is ProRail nog dommer dan ik al dacht?

Altijd maar weer die eeuwige kritiek op personen, personeel en organisaties. Verdiep je in de materie en kom met inhoudelijke berichten. Weet je het niet, stel het als vraag !

Gaan we weer in de verdediging omdat kritiek op NS en ProRail ongewenst is? De minachting voor de klant in de spoorwegsector is werkelijk stuitend 

Overigens de aanname dat je de bovenleidingspanning per sectie kunt afschakelen lijkt me toch een hele normale inhoudelijke reactie. TenneT hoeft toch ook niet de elektriciteit in heel Amsterdam af te schakelen als er ergens in Osdorp een kabel gerepareerd moet worden?

Als je dat een normale inhoudelijke reactie noemt is er iets serieus mis met je. In een normale reactie verwijt je mensen of organisaties niet van domheid nog voor je een antwoord hebt ontvangen. Dit soort reacties horen niet thuis op een forum waar goedbedoelde reizigers hopen antwoord te krijgen op vragen. De meeste mensen zitten er nog op te wachten op geconfronteerd te worden met gescheld of ander onfatsoenlijk gedrag als reactie op hun vraag.

Reputatie 7
Badge +2

Er rijden maximaal 13 bussen (vanaf 10 uur) op deze route, er zijn helaas niet met bussen/chauffeurs beschikbaar bij de busvervoerders

Gelukkig voor de capaciteit is tenminste één van die 13 bussen wel een dubbeldekker, die kwam ik net tegen toen ik naar huis fietste.

Er rijden nu (rond 18.00 uur) 9 bussen (de andere bussen zijn elders nodig) waarvan 3 dubbeldekkers.

Omreizen blijft het dringende advies.

Reputatie 7
Badge +3

....Wat is het toch handig dat dat perron in Stroe is afgebroken zodat treinen daar niet meer kunnen beginnen en eindigen......

Ware het niet dat juist ook bij Stroe de bovenleiding spanningsloos is en er dus niet gereden kan worden.....

Ik mag toch hopen dat je die met secties kunt uitschakelen en dat dat niet met stukken van 100 km georganiseerd is. Of is ProRail nog dommer dan ik al dacht?

Wat is het nut om tot Stroe te kunnen rijden als er toch geen perron is watr gebruik kan worden? 

Reputatie 7
Badge +2

Vervoerders die samenwerken zal wel lastig zijn, maar met een beperkt aantal bussen zou in Barneveld Noord (nabij de snelweg) aansluiten met een bus op de RRReis treinen wel een mogelijkheid geweest zijn om met weinig bussen meer vervoer te bieden.

Reageer