Skip to main content
beantwoord

waar is IC Direct treinen breda - Amsterdam gebleven

  • 17 June 2024
  • 12 reacties
  • 294 Bekeken

Waar is de IC+ vanaf Breda naar Rotterdam bleven? Weer 15 wachten op Breda voor een aansluiting naar 010 omdat de IC+ uit de regeling is. 

12 reacties

Reputatie 5

Waar is de IC+ vanaf Breda naar Rotterdam bleven? Weer 15 wachten op Breda voor een aansluiting naar 010 omdat de IC+ uit de regeling is. 

Begrijp je uitleg niet. Keek net op NS Reisplanner en Treinpositie.nl. Staat aangegeven dat ze rijden. 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik zie dat er om 19:15 en 19:26 gewoon ICd’s vanuit Breda vertrokken zijn. De volgende gaan om 20:15 en 20:26 etc. en dat is volgens diensregling (per 6 juni), zie https://assets.travelsupport-p.cla.ns.nl/stations/vertrekstaten/BD-1.pdf

Of hebben ze de Brusselaar uit de planner gehaald?

Maar ja, als je naar Rotterdam wilt kon je om 19:53 ook gewoon de 1100 naar Den Haag nemen.

Sinds vorige week rijdt de ICD Breda - Amsterdam in het andere halve uur. In de reisplanner kun je de nieuwe dienstregeling terugvinden.

In de app zijn er ‘s morgens ook geen mogelijkheden. 

Badge +3

Dan is je app van slag, hier de website planner voor morgenochtend (vertrek uit Breda ri. Rotterdam):

 

Reputatie 3

Ik zie als ik aankomsttijd 12:00 invul als traject Breda - Rotterdam Centraal, de ICD om onder andere: 11:23 (met als aankomst 11:46), 11:26 (Brusselaar, met als aankomst 11:49) en 11:53 (met als aankomst 12:16).

 

Meestal bij contact met ICT geven ze de volgende adviezen:

  • Update de NS app
  • Controleer of de schuifjes voor de reis goed staan
  • App helemaal afsluiten en opnieuw openeen
  • Uitloggen en weer inloggen
  • Cache van je telefoon legen
  • De app verwijderen en opnieuw installeren.

Vaak met een van alle opties verhelp je het probleem wel is mijn ervaring

Reputatie 5

Ik zie als ik aankomsttijd 12:00 invul als traject Breda - Rotterdam Centraal, de ICD om onder andere: 11:23 (met als aankomst 11:46), 11:26 (Brusselaar, met als aankomst 11:49) en 11:53 (met als aankomst 12:16).

 

Meestal bij contact met ICT geven ze de volgende adviezen:

  • Update de NS app
  • Controleer of de schuifjes voor de reis goed staan
  • App helemaal afsluiten en opnieuw openeen
  • Uitloggen en weer inloggen
  • Cache van je telefoon legen
  • De app verwijderen en opnieuw installeren.

Vaak met een van alle opties verhelp je het probleem wel is mijn ervaring

Wat wel direct opvalt is dat de ICNG buitengewoon weinig wordt ingezet als je kijkt naar NS Reisplanner en Treinposite.nl. Tenzij die niet geadviseerd worden. 

Inmiddels is de wachttijd op Breda op een IC naar A’dam ruim 30min

 

Wat is de reden dat deze trein niet meer rijdt volgens dienstregeling? En mijn app ligt het niet  

 

Wat is de reden dat deze trein niet meer rijdt volgens dienstregeling? En mijn app ligt het niet  

 

Volgens rijdendetreinen.nl vanwege een wisselstoring (ergens).

Het regent vandaag sowieso weer storingen.

Badge +3

Is opgeheven. Treinposities zegt wisselstoring.

Treinen Schiphol -Rotterdam worden omgeleid, maar de Eurostar van 17:06 heeft ook al +43 en de ICd van 17:40 +17 (beide richting Amsterdam). Vertraging Eurostar zal trouwens wel vanuit het buitenland zijn.

Jouw trein zou gereden worden met treinstam 16239, maar omdat ICR geen gps-info heeft, geen idee waar die ergens gebleven of gestrand is.

 

....... treinstel 16239......

Dat is geen treinstel maar een treinstam, lijkt een klein verschil maar is het zeker niet.

Reageer