beantwoord

waarom rijdt de trein langs mijn station

  • 22 October 2022
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik moest de trein naar amersfoort hebben van 5 voor half 2 om op tijd op werk te komen. Echter is de trein net letterlijk gewoon langs station castricum gereden terwijl hij hier moest stoppen, zou graag weten wat de reden hiervan is aangezien ik nu te laat kom.

icon

Beste antwoord door Thom 22 October 2022, 13:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Meestal is het een machinist die zich vergist. De enige troost is dat als u meer dan een half uur vertraging oploopt, u een beroep kunt doen op Geld terug bij vertraging. Het gebeurt helaas ook wel eens dat een machinist bij opgelopen vertraging een station overslaat, maar dat is uitzondering. Hoe dan ook, de trein had moeten stoppen.

Reputatie 7
Badge +1

Wel vreemd want op Castricum stoppen alle treinen.

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag bleek het extra druk in treinen en was op twitter te lezen dat er treinen niet gestopt zijn op een aantal stations omdat ze te vol waren.

Je mag gebruik maken van Geldterugbijvertraging-regeling als je daardoor minstens een half uur vertraging had.

Ik heb in dit topic gesnoeid in een aantal reacties. Een gesprek voeren over de reden van de te korte treinen is prima, maar speculatie en aantijgingen richting personeel zijn hier niet wenselijk. Graag on topic blijven.

Reageer