Skip to main content

Dit is al de derde keer deze week dat ik opgehaald moest worden omdat er al een dag een defect spoor is tussen Zwolle en Amersfoort, terwijl het gisteren al om 11 uur klaar had moeten zijn! Dat kost me al dik 50 euro aan benzine.

 

Maar wat ik raar vind, is dat er wel beperkt intercity's rijden, maar geen sprinters. NS wat is jullie logica?

Maar wat ik raar vind, is dat er wel beperkt intercity's rijden, maar geen sprinters. NS wat is jullie logica?

NS vindt sprnters minder belangrijk dan intercity's dus daarom vervallen de sprinters altijd al eerste.

De reparatie had gisterenavond moeten gebeuren,(overdag is er geen personeel beschikbaar) maar het benodigde materiaal was er niet. Daarom vanavond een nieuwe poging.


Intercity's uit laten vallen kan op een veel grotere schaal overlast veroorzaken. Daarnaast vallen sprinterstations dan ook wat makkelijker op te vangen met vervangend vervoer en zijn er in veel gevallen nog omreisroutes beschikbaar.

 

NS vindt sprinters niet minder belangerijk.


NS vindt sprinters niet minder belangerijk.

Geloof je dat nou werkelijk zelf?


Intercity's uit laten vallen kan op een veel grotere schaal overlast veroorzaken. Daarnaast vallen sprinterstations dan ook wat makkelijker op te vangen met vervangend vervoer en zijn er in veel gevallen nog omreisroutes beschikbaar.

 

NS vindt sprinters niet minder belangerijk.

Nou vaak genoeg op bepaalde trajecten dat de IC niet reed en de sprinters wel. 


Intercity's uit laten vallen kan op een veel grotere schaal overlast veroorzaken. Daarnaast vallen sprinterstations dan ook wat makkelijker op te vangen met vervangend vervoer en zijn er in veel gevallen nog omreisroutes beschikbaar.

 

NS vindt sprinters niet minder belangerijk.

Nou vaak genoeg op bepaalde trajecten dat de IC niet reed en de sprinters wel. 

Daar is in dan ook een logsiche reden voor.

Vlissingen - Roosendaal is daar 1 van. Je zult eerder sprinters zien bij trajecten met weinig omreismogelijkheden.


Reageer