ik heb net online een e-ticket geboekt maar zie dat dit een dag te vroeg is geboekt… kan ik dit nog omzetten de e-ticket naar morgen?
e-ticket verkeerde datum geboekt
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Ruth Weerd,
Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen dit dus niet voor je regelen.
In principe kunnen e-tickets niet gewijzigd of geannuleerd worden. Maar je kunt altijd een poging wagen bij de klanteNService. Misschien is het vanavond niet meer mogelijk om de betreffende reis te maken? Dat zou wellicht een argument voor ze kunnen zijn om coulant te zijn.
Ik weet niet wat voor ticket je hebt geboekt, maar als dit een vol tarief ticket is, zou ik je voor een volgende keer aanraden om met je bankpas in- en uit te checken. Dan heb je dit soort gedoe niet. En mocht je reis onverhoopt niet doorgaan, kost het je ook niks.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.