Skip to main content
Antwoord

geen kaartje

  • April 8, 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Ik heb een ticket gekocht, maar het staat noch in de e-mail, noch in de bijlage. Het ticket is gewoon nooit aangekomen. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Floor NS

Hi Artem Leus! Welkom bij de NS Community. 

 

Wanneer de betaling (via iDEAL) gelukt is, kun je in de betaalomschrijving jouw e-ticketnummer vinden. Met dit nummer kun je contact opnemen met de Klantenservice om te achterhalen of er niet een spelfoutje in het ingevulde e-mailadres zit. 

1 reactie

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2025

Hi Artem Leus! Welkom bij de NS Community. 

 

Wanneer de betaling (via iDEAL) gelukt is, kun je in de betaalomschrijving jouw e-ticketnummer vinden. Met dit nummer kun je contact opnemen met de Klantenservice om te achterhalen of er niet een spelfoutje in het ingevulde e-mailadres zit.