Skip to main content
Antwoord

ik heb mijn e-tocket niet gekregen

  • April 24, 2025
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Ik had voordat ik naar de trein een jongeren dagkaart dal gekocht, en er stond dat de bestelling was gelukt en hij er zo snel mogelijk aankwam. Een half uur later wilde ik hem erbij pakken maar er stond niks van maar het geld was ik al wel kwijt. Ik moest snel de trein halen, dus kocht er snel nog een en die stond er wel meteen. Ik heb die hele dag maar 1 ticket gekregen maar betaald voor 2, dus ik wil mijn geld voor 1 terug.

Beste antwoord door Reis met OV

Hoi ​@Vera.frowijnx,

Dat was vervelend dat die eerste Jongeren Dagkaart Dal niet is aangekomen. Heel goed, dat je in ieder geval er wel voor gezorgd hebt dat je een geldig vervoersbewijs had terwijl je reisde. 

Je kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Ze zijn voor dit soort zaken bereikbaar van 7.00-23.00. Normaal gesproken worden e-tickets niet vergoed, want het is niet te controleren of ermee gereisd is of gaat worden. Ik zou het in ieder geval proberen en netjes je verhaal doen. Houd voor de zekerheid je betaalgegevens bij de hand, zodat je die kunt doorgeven van beide afschrijvingen. 

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen, maar we kunnen niet bij elkaars gegevens. 

Succes in ieder geval, ik hoop dat het lukt. Laat gerust weten.

3 reacties

  • Reisleider**
  • Antwoord
  • April 24, 2025

Hoi ​@Vera.frowijnx,

Dat was vervelend dat die eerste Jongeren Dagkaart Dal niet is aangekomen. Heel goed, dat je in ieder geval er wel voor gezorgd hebt dat je een geldig vervoersbewijs had terwijl je reisde. 

Je kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Ze zijn voor dit soort zaken bereikbaar van 7.00-23.00. Normaal gesproken worden e-tickets niet vergoed, want het is niet te controleren of ermee gereisd is of gaat worden. Ik zou het in ieder geval proberen en netjes je verhaal doen. Houd voor de zekerheid je betaalgegevens bij de hand, zodat je die kunt doorgeven van beide afschrijvingen. 

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen, maar we kunnen niet bij elkaars gegevens. 

Succes in ieder geval, ik hoop dat het lukt. Laat gerust weten.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • April 24, 2025

Normaal gesproken worden e-tickets niet vergoed, want het is niet te controleren of ermee gereisd is of gaat worden.

Als het ticket überhaupt niet is binnengekomen mag ik hopen dat NS dat netjes oplost.


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • April 24, 2025

Volgens de app moet je ticket ook direct na betaling in de app beschikbaar zijn, dus als het dat niet is, dan mag je van een bug uitgaan.