Ik had voordat ik naar de trein een jongeren dagkaart dal gekocht, en er stond dat de bestelling was gelukt en hij er zo snel mogelijk aankwam. Een half uur later wilde ik hem erbij pakken maar er stond niks van maar het geld was ik al wel kwijt. Ik moest snel de trein halen, dus kocht er snel nog een en die stond er wel meteen. Ik heb die hele dag maar 1 ticket gekregen maar betaald voor 2, dus ik wil mijn geld voor 1 terug.
ik heb mijn e-tocket niet gekregen
Beste antwoord door Reis met OV
Hoi
Dat was vervelend dat die eerste Jongeren Dagkaart Dal niet is aangekomen. Heel goed, dat je in ieder geval er wel voor gezorgd hebt dat je een geldig vervoersbewijs had terwijl je reisde.
Je kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Ze zijn voor dit soort zaken bereikbaar van 7.00-23.00. Normaal gesproken worden e-tickets niet vergoed, want het is niet te controleren of ermee gereisd is of gaat worden. Ik zou het in ieder geval proberen en netjes je verhaal doen. Houd voor de zekerheid je betaalgegevens bij de hand, zodat je die kunt doorgeven van beide afschrijvingen.
Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen, maar we kunnen niet bij elkaars gegevens.
Succes in ieder geval, ik hoop dat het lukt. Laat gerust weten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.