Beste NS, wij hebben de Jongerenpas gekocht voor vandaag, we kwamen vanmorgen aan rond kwart voor 8 maar konden niet door de poortjes, terwijl het een feestdag vandaag is. Nu hebben we met pin betaald alleen hebben we nu meer geld kwijt, dat klopt toch niet?
Antwoord
Jongerenpas
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Luukieee,
Nee, dat klopt zeker niet. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.