Skip to main content
Antwoord

Jongerenpas

• May 5, 2025
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Beste NS, wij hebben de Jongerenpas gekocht voor vandaag, we kwamen vanmorgen aan rond kwart voor 8 maar konden niet door de poortjes, terwijl het een feestdag vandaag is. Nu hebben we met pin betaald alleen hebben we nu meer geld kwijt, dat klopt toch niet?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Luukieee,

Nee, dat klopt zeker niet. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Hoi Luukieee,

Nee, dat klopt zeker niet. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 5, 2025

Normaal gesproken is de Jongerendagkaart Dal inderdaad niet geldig op Bevrijdingsdag. Aangezien het dit jaar een lustrumjaar is en Bevrijdingsdag daarom wél als nationale feestdag geldt, zou je de hele dag 'gratis' moeten kunnen reizen.

Het zou me niets verbazen als daar geen rekening mee is gehouden.

Ik vraag me dus ook af hoeveel jongeren meer hebben moeten betalen…

Edit: Aan onderstaande topic is te zien dat het ook bij Weekend Vrij mis gaat, dit zal dus ook bij alle Dal abonnementen een probleem zijn... Zucht, wat een blunder weer.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 5, 2025

Edit: Aan onderstaande topic is te zien dat het ook bij Weekend Vrij mis gaat, dit zal dus ook bij alle Dal abonnementen een probleem zijn... Zucht, wat een blunder weer.

Nee, dat gaat wel vaker mis (correctietarieven op een vrij reizen dag), kan bij Weekend Vrij op elke zaterdag/zondag gebeuren.