Skip to main content
Antwoord

railrunner

• April 29, 2025
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo,

ik heb een railrunner kaartje gekocht voor mijn zoon. Mijn moeder (zijn oma) gaat morgen met hem de trein in. Nu kan ik alleen het kaartje openen in mijn eigen ns app. Ik kan er geen screenshot van maken. Ik kan het ook niet printen.

zeg me alsjeblieft dat dit makkelijk op te lossen is op een manier. Ik kocht het kaartje voor mijn kind en mijn moeder moet met reizen. 
groet Florine 

Beste antwoord door Reis met OV

Hoi ​@Fmlraymakers

U kunt e tickets ook printen. Niet vanuit de app. Wel vanaf een computer of tablet

Als het goed is heeft u een bevestigingsmail ontvangen over de aanschaf van de railrunner. 

• Open deze mail op een computer.
  • Klik in de mail op de blauwe knop met 'ga naar mijn kaartjes'.
  • Na even wachten ziet u een blauwe knop met 'laden in de NS-app'. 
  • Daarnaast de knop om te printen (die knop is alleen zichtbaar als u de pagina bekijkt vanaf een computer of tablet!). 

U kunt de mail eventueel doorsturen naar iemand die een computer heeft waar een printer aan hangt en het daar laten printen.

5 reacties

• Reisleider**
  • Antwoord
  • April 30, 2025

Hoi ​@Fmlraymakers

U kunt e tickets ook printen. Niet vanuit de app. Wel vanaf een computer of tablet

Als het goed is heeft u een bevestigingsmail ontvangen over de aanschaf van de railrunner. 

• Open deze mail op een computer.
  • Klik in de mail op de blauwe knop met 'ga naar mijn kaartjes'.
  • Na even wachten ziet u een blauwe knop met 'laden in de NS-app'. 
  • Daarnaast de knop om te printen (die knop is alleen zichtbaar als u de pagina bekijkt vanaf een computer of tablet!). 

U kunt de mail eventueel doorsturen naar iemand die een computer heeft waar een printer aan hangt en het daar laten printen.

• Reisleider**
  • April 30, 2025

Ik had hier afbeeldingen geplakt ter verduidelijking. Maar bij nader inzien weggehaald. Is gewoon onzin. 

Zie juiste antwoord van ​@Gorott hieronder.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • April 30, 2025

U kunt ook de email doorsturen naar uw moeder, dan kan zij de E-ticket laden in de app op haar telefoon. Mocht ze die meenemen uiteraard.

• Reisleider**
  • April 30, 2025

U kunt ook de email doorsturen naar uw moeder, dan kan zij de E-ticket laden in de app op haar telefoon. Mocht ze die meenemen uiteraard.

Tja, dat kan ook. Dus beste antwoord.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • April 30, 2025

Tja, dat kan ook. Dus beste antwoord.

Niet per se, beide opties zijn goede keuzes, maar ik vermoed dat jouw advies in dit geval beter is. Een ticket printen is immers eenvoudiger dan oma uitleggen hoe ze een e-ticket in de app moet zetten en gebruiken.

Ik vind het wel jammer dat je het advies dat jij geeft weg haalt, omdat je denkt dat mijn antwoord beter is.