Skip to main content
Antwoord

Railrunner mail

  • April 17, 2025
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

ik heb net 58 railrunners gekocht in een bestelling van 5x10 en 1x8 en heb van allemaal een mail binnen gehad alleen bij 1 van de mails heb ik geen blauwe knop om naar mijn tickets te gaan... wat nu?

Beste antwoord door Reis met OV

Hoi ​@Bjarne,

Ik denk dat u het beste even contact op kunt nemen met de NS Klantenservice. Bijvoorbeeld bellen naar +31-30-751-51-55.

De Community staat er als eerste op maar op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. We kunnen niet bij elkaars gegevens. Vandaar.

1 reactie

  • Reisleider**
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Hoi ​@Bjarne,

Ik denk dat u het beste even contact op kunt nemen met de NS Klantenservice. Bijvoorbeeld bellen naar +31-30-751-51-55.

De Community staat er als eerste op maar op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. We kunnen niet bij elkaars gegevens. Vandaar.