ik heb net 58 railrunners gekocht in een bestelling van 5x10 en 1x8 en heb van allemaal een mail binnen gehad alleen bij 1 van de mails heb ik geen blauwe knop om naar mijn tickets te gaan... wat nu?
Antwoord
Railrunner mail
Beste antwoord door Reis met OV
Hoi
Ik denk dat u het beste even contact op kunt nemen met de NS Klantenservice. Bijvoorbeeld bellen naar +31-30-751-51-55.
De Community staat er als eerste op maar op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. We kunnen niet bij elkaars gegevens. Vandaar.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.