Skip to main content
Antwoord

Verkeerde email e-ticket

  • May 24, 2025
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Zojuist heb ik tickets besteld voor de trein. Helaas zie ik dat ik mijn verkeerde email heb ingevuld. Zouden jullie de bevestiging naar ***** kunnen sturen?

 

Besteldatum: 25-5-2025

Ordernummer: ******

Den Bosch - Breda 10 volwassenen enkele reis

 

Het verkeerde email was *****

Beste antwoord door Jesse NS

Goedemiddag SimoneVerreijt en welkom op de NS Community!

Ik heb jouw persoonsgegevens en het ordernummer even anoniem gemaakt. Ook heb ik de orderbevestiging opnieuw verzonden. Als het goed is, heb je deze nu wel op het juiste e-mailadres ontvangen.

Groetjes, Jesse

1 reactie

Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 24, 2025

Goedemiddag SimoneVerreijt en welkom op de NS Community!

Ik heb jouw persoonsgegevens en het ordernummer even anoniem gemaakt. Ook heb ik de orderbevestiging opnieuw verzonden. Als het goed is, heb je deze nu wel op het juiste e-mailadres ontvangen.

Groetjes, Jesse