Zojuist heb ik tickets besteld voor de trein. Helaas zie ik dat ik mijn verkeerde email heb ingevuld. Zouden jullie de bevestiging naar ***** kunnen sturen?
Besteldatum: 25-5-2025
Ordernummer: ******
Den Bosch - Breda 10 volwassenen enkele reis
Het verkeerde email was *****
Beste antwoord door Jesse NS
Goedemiddag SimoneVerreijt en welkom op de NS Community!
Ik heb jouw persoonsgegevens en het ordernummer even anoniem gemaakt. Ook heb ik de orderbevestiging opnieuw verzonden. Als het goed is, heb je deze nu wel op het juiste e-mailadres ontvangen.
Goedemiddag SimoneVerreijt en welkom op de NS Community!
Ik heb jouw persoonsgegevens en het ordernummer even anoniem gemaakt. Ook heb ik de orderbevestiging opnieuw verzonden. Als het goed is, heb je deze nu wel op het juiste e-mailadres ontvangen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.